Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1053 ggr
Amiechan
0

Gomorron 11/12

Gomorron allihop!

En så härlig morgon :) Det är grått och trist ute, maken hade 60 mejl i inboxen när han kom till jobbet och blev genast jagad med blåslampa men ÄNDÅ sitter semesterhumöret i :) Den där veckans semester satt precis där den skulle :)

Jag hoppas ni har haft det bra allihopa! Snart ska jag börja läsa igenom allt jag missat under den här veckan Oskyldig

Margareta
0

Godmorgon själv Amiechan och välkommen tillbaka, vi har saknat dig.

Själv är jag inte på jobbet den här veckan för att få kontroll över mina flyttkartonger, eller rättare sagt det som inte fick plats i kartonger mm mm. Om den liten stund måste jag lämna bilen på service för den tjuvstannar och det är inte så kul (mitt på motorvägen sist).

Numer pensionär i Nynäshamn

Amiechan
0

Du måste packa! *Försöker jaga iväg Margareta* Kyss

Mervi
0

Godmorgon. Grått och trist här med, regn och blåst. Jag jobbar denna vecka men nästa är jag ledig för julbestyr. Jag längtar…

odezza
0

Godmiddag Amiechan. Låter härligt med semester… vart reste du?

Margareta, om det var på den "gamla goda tiden", då bilarna hade förgasare, skulle jag ha tipsat om att det kunde bero på "skit i förgasaren"… numera då bilarna har direktinsprut, kan det vara allt från något munstycke som måste justeras, till något fel på datorn (bilens alltså)…

"still lost in space and time"

Margareta
0

odezza:
Jo jag vet att det är mer komplicerat med bilarna nuförtiden…

Sist var det igenslammat bensinfilter och den har gått bra ett tag efter bytet men har börjat stanna igen. Jag skulle kunna märka ut en snitslad bana på alla olämpliga ställen där jag fått motorstopp. Idag sa killen att de skall kolla filtret igen men också en extra pump som finns på nyare bilar. Den här är från 97 så den är inte jätteny precis, men insprutning är det ju…

Numer pensionär i Nynäshamn

anki1
0

Hej Margareta. Ibland kan det bli vaccu i bensintanken, då stannar oxå bilen

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk