Sekretessknappen
Jag hade nog behövt en kurs för att förstå allt på dessa sidor.
Gick i dag in från en annan dator utan att logga in och upptäckte att min personliga sida var inaktiv?! Jag hade tydligen missat, och tryckt in skretessknappen för alla besökare. Detta är nu åtgärdat.
Finns det fler datanollor som jag ? Jag hade säkert kunnat få mer ut av dessa sidor om jag bara fattar hur det funkar ;-).
Tack! Kände mig väldigt ensam som datanolla, så skönt att det finns fler!
Vad kul att det var ett misstag. Det är ganska många som har den intryckt, tänk om det är misstag för alla dem, vad trist i så fall!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Här är en till datanolla, så känn er inte ensamma.
SEKRETESSKNAPP ????????????????????????

Snalla ni tala om var sekretessknappen finns och hur man anvander den? Jag har ingen datakunskap och det lilla jag kan har jag lart mig genom alla misstag.

Klicka först på "inställningar" i menyraden längst upp, till höger… gå sedan till "personliga inställningar", scrolla sedan ner så hittar ni det… 
"still lost in space and time"
ska det stå visa för alla ?
Lizzzie86: japp det ska det stå, om jag nu gjort rätt tillslut ;-).
ok, jag går in på din och kollar *s*

Då måste jag fråga? Är det detta som är "felet" på Hirits dagbok som jag har försökt läsa men aldrig kommit in på eller är den spärrad och kan bara läsas av vissa?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jag vet inte vad som är gränsen för vilka som kan läsa, men man kan alltså spärra för läsning om man vill. Skicka ett PM och fråga…
Numer pensionär i Nynäshamn