Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-på-efterrätter-och-sötsaker
Läst 2366 ggr
Schnigel
0

TVgodis?

Tjena! Tänkte gå och hyra lite filmer med gubben min, men vi är lite sugna på godis också.. har ni några ideer på vad man kan göra som tar ca max 15 min och som inte innehåller ägg och sötningsmedel (har inga såna coola grejer hemmaTungan ute) ?  Funderar på att göra kokostoppar har ni några bra recept..? Finns det några nötter som man borde undvika när man äter LCHF? Glad

Schnigel
0

Ik? Rynkar på näsan

Jennix
0

Köpa nötter tar inte så lång tid. Flört Färsk kokos, lite mandlar eller valnötter? Rätt OK men var försiktig så du inte överäter. Tycker nog ändå det är bättre än sånt som det är rent socker i…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Malusen
0

Ostchips, rå blomkål, gurkstavar som man dippar i olika cf-dippsåser. Glad

Schnigel
0

okej, men får man äta alla sorters nötter har för mig att jag har hört att man inte får det? Förvånad Jo det är nog bättre Tungan ute

Schnigel
0

ja just det det kan man göra, det hade jag glömmt bort! Skrattande Vart får man tag på recept på dippsåser då? Förvånad

Malusen
0

CF+franskaörter med lite vitlök och citron

CF+riven gurka med lite vitlök och citron

CF+mosad avacado med lite vitlök och citron Glad

Jennix
0

#4 Det bästa är naturligtvis kött men utöver det är det mer vad som passar personen själv. Ost, gurka, lite vispgrädde kanske.

Det är svårt att tipsa om när man inte vet hur du brukar äta. Själv föredrar jag sånt som är rent, utan tillsatt socker hellre, som t.ex. nötter och bär.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Luccy
0

Skrattande Fläsksvålar är kanongott finns bland chipsen i alla fall på coop

julia61
0

Olika ostar, lite nöt/mandelbröd.

Schnigel
0

Okej tack så jätte mycket!! Skrattande