Fläsksvålar
Var köper man det? Jag har letat men jag kan inte hitta några.
Vad har man det till?
Mycket tacksam för svar 
Det finns _många_ trådar med likadana frågeställningar. Om du inte hittar något med vanlig sökfunktion, testa att googla på siten istället. Skriv in det här i sökfältet hos google:
site:kolhydrater.ifokus.se fläsksvål

Min sök brukar inte funka, jag köper mina på Coop ligger bland chips o är danska o goda 

MimLan: Har varit runt och kollat här inne före jag ställde frågan. Hittar bara var man kan köpa fläsksvålar i Stockholm. Bor i en mindre stad ganska långt från huvudstaden. Har även letat på Internet.
Luccy: Tack för ditt svar. Ska kolla den lokala Coop, det är nog det enda stället jag inte har kollat i stan.

Så det du söker är en lista på vilka orter/butiker folk hittat fläsksvålar? Låter som en omständlig uppgift! Jag menar, jag kan tala om var jag hittat fläsksvålar i Västerås men det hjälper kanske inte dej?
Om du är intresserad av att köpa fläsksvålar, vore det inte bättre att fråga var man kan hitta fläsksvålar nära din hemort?
Fläsksvålar hittar man i snackshyllan och äter som de är eller med dipp. Man kan också mala dem till mjöl och använda som ersättning för ströbröd.

Jag köpte fläsksvålar på COOP. Jag hade hört att de skulle vara så goda, men FY USCH USCH USCH vad äckliga de var.
Skulle ge dem till dig direkt om du bodde i Uppsala.

Håller med Iris Eriksson…….inget för mig
…du kan få mina…bor nära Norrköping på en liten ort…varsågod….

Men dom är så smarriga så, men jag luktar inte på dom, hihi.
mums är det! Willys har alltid tror jag, av märket Mr Chipps, kan ligga vid övriga chips eller på nåt annat ställe, (har sett olika varianter) påsen är blå med ljusare blå längsgående ränder, och så är det en svartkantad stor vinröd stjärna på framsidan.