Lycka!
Lycka är att se min man må så bra!!
När vi träffades för 10 år sedan var han på gränsen till underviktig och jag lyckades få honom att gå upp i vikt.. plus en massa till.. genom viktväktarmat, tallriksmodellen osv. Jag trodde ju att hela familjen åt nyttigt. 
För 1 ½ år sedan gick han in i väggen och fick en Depression, åt mediciner och mådde skit. Hans mage blev bara större, större och större. Efter många olika bantningsförsök där det alltid slutat med att han blev grinig, slö och likgiltig så hittade jag den här kosten och tänkte att detta borde ju passa då han iaf får äta så mkt han vill. Han började för snart 2 mån sedan, har gått ner 3 kg, magen är snart ett minne blott men gissa vad? Han har börjat jogga!! Alla som känner honom är helt förbluffade, han har dessutom anmält sig till att springa Blodomloppet i augusti. Han är glad, full av energi och mår toppen.
Lycka är att ha hittat denna kost!!

Ett jätte grattis till er båda ….
vilken tur att din man har dig som är ett så bra stöd…..måste vara underbart att se en sån förändring….Lycka till i fortsättningen….!!
nenna31
Grattis. Önskar min sambo kunde vara lika smart och lyssna på mig men istället äter och framför allt drickar han de kolhydrater jag ratar. Gissa hur han mår? Jo, troligtvis början till diabetes 2 men han vågar inte gå och testa sig…