Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3963 ggr
fiskenihavet
0

Mariatistel

Någonstans stod det att mariatistel är leverstärkande. Nån som vet om det stämmer? Är lite skeptiskt till sådant. Men kan det vara bra att äta samtidigt som lchf-kost? Hörde att det kan vara bra i samband med att bli av med candida, om man har problem med det.

Var kan man köpa det?

Ron-Jag
0

Hejsan. Jag brukar ta en kur med Mariatistel ungefär vartannat år. Efter en dag eller två märker man hur illa man luktar (urin, svett osv). Jag ber vänner som åker till USA att köpa åt mig. Men det borde även finnas i Sverige. Kan i varje fall intyga att det hjälper och några biverkningar har jag inte märkt av mer än att man luktar illa.

fiskenihavet
0

#1, om jag får fråga - varför tar du preparatet pm du luktar illa av det? Hur länge luktar du? SkämsGlad

Ron-Jag
0

Levern är ju ett reningsorgan. Hur ska man kunna stärka och rena levern om inte eländet kommer ut?

Luktade riktigt illa i ett par dagar i alla fall. Så pass illa att jag försökte hålla andan när jag kissade. Andrew Weil rekommenderar den örten och han verkar vettig i övrigt. Jag tror stenhårt på den.

piri-piri
0

Mariatistel finns att köpa på hälsokosten.

Det är renande och leverstärkande.