Feber!??
Orkar inte dra allt igen, hade käkat sk "normalt" 'ägg, majonnäs och makrill, ut och spela 18 hål, käka lunch av ägg och stekt fläsk, ut och spela 9 hål, kom hem,, käka middag,,,började frysa,,,,fick frossa och feber under natten. VAD är det här??? (feberfri vid 6.00) å inget piller taget
Du fick feber och den gick över? 
Å frossa vare,,,,kände mig rätt så nöjd med mig själv,,,,börja känna mig "kyld" å visst,,,fönstret var öppet,,,jag stängde det,,,men det spela ingen större roll,,,,jag började hacka tänder,,,,,snoka reda på min fleeströja och drog den på mig,,,,hacka och skaka som att asplöv,,,,gick ner,,klädde av mig,,,drog på mig morgonrocken,,,,och djupt ner under täcket, ca 1,5 timmar senare så hade jag en temp på 38,5 och sen så svettades jag jävlar i min lilla låda,,,,,bedrövligt!
Dyngsurt i sängen under hela natten. Någon som har "tips" om vad som "hände"???

Man kan ju faktiskt bli sjuk även om man äter lchf. 
Allt som händer i kroppen har inte med kosten att göra.
Tja du kan ju ha fått för mycket sol… Då mår jag ungefär sådär. Fast lite sämre ändå, brukar kräkas också och vara "väck" i minst ett dygn.

Jag har fått exakt de där symtomen och inte har jag varit ute i solen då inte..
Det brukar betyda att jag har ätit för lite fett. Äter jag fett då, när jag börjar känna av frossan, så lägger det sig på mindre än 20 minuter, om jag äter tillräckligt med fett. Dvs 3-5 rullar ost med mkt smör.