Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2826 ggr
Thyra4
0

Sabotör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här helgen har vi haft dotterdotterns katt en Ragdoll här hos oss. Hon är helt underbar och såå kelig, MEN hon tycker att jag kan klappa henne i stället för att knappa på datorn.

Gasoline
0

Haha, dom är smarta de små liven!

arosmannen
0

Oh, en ragdoll, de är så vackra och speciella, och så stora, den har nästan samma färgteckning som våran gamla halvsiames hade, jättefin :)

LatMask
0

En sån stilig dam! Klart att hon ska prioriteras som nummer ett!

fellfrosch
0

Åh vilken skönhet! Kyss

missaz
0

Hihi! Supersöt! Klart det är varmt och gosigt på laptopen!

Thyra4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och vi skall lämna tillbaka henne i morgon. Kommer att sakna henne.

kaisakavat
0

Å så fiiiin!! Skrattande

Min kisse brukade åxå göra så.

fenixthebasketcase
0

Söt. :)

[Pennylane1]
0

vårt kontaktbarn har en Ragdoll hemma hos sig, dom är ljuvliga! Tyvärr är hon lite rädd så hon vill inte vara hos mig så jag har aldrig fått känna den där trasdockekänslan, skulle vilja ha en själv, men dalmatinern här hemma kanske kommer att jaga henne hela tiden. Hon älskar alla djur och vill leka men katter brukar inte riktigt fatta elelr vilja … Flört

mumin61
0

Det är  inte klokt vad man fäster sej fort vid ett djur, o vad man saknar dem när man inte har kvar dem. Det spelar ingen roll om man har flera djur, nog saknar man den som försvinner. Men du kanske får låna kissen igen.

Thyra4
0

# Jo visst saknar vi henne och hennes "prat". Men hennes matte blev såå glad idag när vi lämnade tillbaka henne. Vi träffas ganska ofta och när dotterdottern kommer hit, så har hon alltid Chanell med sig.

nenna31
0

Åhh såå söööt……Glad…känner igen det där…..min kisse ligger alltid bredvid eller på datorn……hon vill oxå vara med……vad underbart det är med djur…..

Thyra4
0

Jo jag håller med Dej. Jag har en Golden Retriver också - tur att hon inte lägger sig på tangentbordet, hihi

fenixthebasketcase
0

Jag har en liten kattunge hemma på fem veckor ungefär, som gillar att sitta på min axel när jag lagar mat. :P