Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-på-stan-hur-gör-jag
Läst 2459 ggr
bluegoose
0

Restaurangtips i Jönköping?

Jag ska till Jönköping en sväng i nästa vecka och vill gärna ha tips på trevliga, LCHF-vänliga restaurangar. Glad

Den här går ju t.ex. bort direkt: "Restaurang Blåhed. Hemlagad, fettsnål och näringsriktig mat."

bluegoose
0

Puttar upp lite.

Malinochclaes
0

China Palace Storgatan 5

Har Mongolisk Buffé som innebär att man plockar fritt av råa, frysta köttsorter, olika grönsaker samt kryddar efter egen smak. Sedan steker kocken din portion. Men skippa såklart ris/nudlar.

Jag älskar Mongolisk buffé. Jag brukar bli så mätt att jag nästan rullar ut :-)

Nu var det visserligen nå´t år se´n jag var där pga. jag fått två små barn. Men jag längtar efter att få gå dit igen.

På dagtid så kan man tänka sig Majoren inne på A6 köpcentrum. Dom har "välj din egen sallad". Sallad, gurka, tomat plus fem ingredienser till. Här får man välja fritt, tex. fetaost, vanlig ost, skinka, räkor, keso, broccoli, krabba, kräftstjärtar, gröna och svarta oliver, crabsticks mm. Sedan väljer man sås. Det är mycket mat, jag orkar knappt äta allt.

Jennix
0

#2  Jag har varit där och det är superbra, för att man får välja själv! Skrattande Jag var där för ett halvår sen eller nåt.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!