Magsjuka
Hej
jag har drabbats av magsjuka och när jag läser om hur man ska äta förskitigt så är det bara bröd och blåbärssoppa, kokt ris mm…. vad äter man försiktigt som LCHF:are?
Te med kokosfett, kanske 
Krya på dig
Kokt fisk, skulle jag rekommendera, när du får behålla maten. Innan dess så bör man mest dricka för att få i sig vätska, då kan väl buljong vara ett bra alternativ.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

jag hade magsjuka förra veckan o jag levde på filmjölk o te, nåt annat fick jag inte ner
Hemkokt buljong och filmjölk är det jag använder! Krya på dig!
Det finns väldigt fin osockrad blåbärssoppa, det är kanon efter magsjuka (stoppar upp, ger näring och vätska).

Jag var magsjuk förra veckan, föskte med löskokta ägg men det gick inte, ville heller inte förstöra min relation till äggen så det blev bara vatten första dagen. Dag två åt jag gräddfil med liten sked i små portioner och 2 ostbitar till middag. Gräddfilen var precis vad jag behövde….startade även dag 3 med gräddfil och sedan var det över.
Krya på dig!