Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 2853 ggr
Hanna33
0

Brådskande upprop till mindre studie

Hej!

Jag läser till beteendevetare och ska just skriva min b-uppsats i psykologi. Jag ska undersöka om det finns skillnader i hur mycket "karaktär" och viljestyrka människor som går ner i vikt med lågkalorikost jämfört med LCHF-kost anser sig behöva uppbringa.

Ni på forumet som kan tänka er att ingå i studien, vilket sker genom att du besvarar en enkät vilket tar ca 5-10 minuter - maila mig snarast så skickar jag er enkäten! Det råder viss brist på deltagare och uppsatsen ska strax vara klar…

I den färdiga uppsatsen kommer alla deltagare att vara helt anonyma.

Kriterier: Du bör ha ätit eller försökt äta enligt LCHF minst tre månader. Det spelar ingen roll om du haft en tillfredsställande viktnedgång etc - fokus för studien är din upplevelse av kosten.

Maila till frispel@gmail.com redan idag!

Många hälsningar och tack på förhand! / Johanna T

nobban7
0

ingen?

Mcshep
0

Har mailat

Karin

thomsen
0

mailat

Skaldeman
0

jag med

/SSS

cacao
0

Jag också, pmáde dig här på din ifokussida

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

ebet
0

mailat

spadermadam
0

Jag har också mailat till din gmail-adress.

lchfdagboken
0
greensis
0

Jag har mailat din gmail-adress.

Fabricati diem, pvnc!

missaz
0

jag har också mailat dig nu, klart man ställer upp! (är själv mitt i rapportskrivande och vet hur det är med stressen…)

Mervi
0

Jag har också majlat.

Walnewra
0

Majlat jag med! Glad

finntroll
0

Jag med Glad

Malusen
0

Jag med

Luccy
0

Pm här på sidan

Effie
0

Och jag.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

thomsen
0

Ifyllt och tillbakaskickat…

missaz
0

Nu har jag besvarat och skickat tillbaka enkäten. Glad

greensis
0

Besvarad och återsänd.Glad

Lägg ut uppsatsen är på KiF när du är klar.

Fabricati diem, pvnc!

shamani
0

Nu har jag också mejlat dig! =)

korseett
0

har mejlat dig

spadermadam
0

Har några av er redan fått enkäten? Jag var nog bland de första som mailade mitt svar men jag har inte hört nåt…Förvånad

vickiskrylbo
0

Också mailat!!

Mervi
0

Jag har inte heller fått enkäten, och undrar så klart.

cacao
0

Har inte hört ett knyst heller

//Suss

Medarbetare på sajten irishcob

Effie
0

Jag fick enkäten igår, och har skickat in den.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Walnewra
0

Kolla era skräppost..kan kanske finnas där då det är en fil inkluderad i mailet Glad

Mcshep
0

Jag fick enkäten igår och har besvarat och skickat den.

Hoppas allt blev rätt.

Luccy
0

Jag fick den igår, svarade direkt o hoppas den är till hjälp.

Hanna kan ju ha blivit dränkt i mail åxå, vi får nog höra när hon är klar om inte annat.

spadermadam
0

Nä jag har inte fått nåt i skräpmailen heller. Tycker ändå det är konstigt eftersom jag förmodligen var en av de första som svarade. Skrev mailet till henne 4 minuter efter att inlägget kom upp här. Gråter

Hanna33
0

Hej alla!

Jag har som någon gissade blivit dränkt i svar och har svarat de allra flesta snabbt - även med tack för insänd enkät. Det blir hittills ungefär 80 skickade mail plus att en del behöver extra mailkontakt för korrigering av svaren. Det tar tid…

Ni som inte ännu fått enkäten - snälla ta det inte personligt.

Jag ska kolla upp er som skrivit här ovan, det kan hända att era mail inte nått mig. Jag ska göra mitt bästa för att ni också ska få delge era erfarenheter.

Jag har nu fått ungefär 50 svar på enkäten och nöjer mig med det. När uppsatsen är klar och granskad och godkänd (vilket troligtvis inte sker förrän i augusti) kommer den mailas till dem som deltagit. Huruvida den kommer publiceras någonstans återkommer jag till! Förstår att många är nyfikna även jag! :)

Med vänliga hälsningar och återigen tusen tack för deltagande och intresse!   / Johanna

Hanna33
0

Hej alla!

Jag har som någon gissade blivit dränkt i svar och har svarat de allra flesta snabbt - även med tack för insänd enkät. Det blir hittills ungefär 80 skickade mail plus att en del behöver extra mailkontakt för korrigering av svaren. Det tar tid…

Ni som inte ännu fått enkäten - snälla ta det inte personligt.

Jag ska kolla upp er som skrivit här ovan, det kan hända att era mail inte nått mig. Jag ska göra mitt bästa för att ni också ska få delge era erfarenheter.

Jag har nu fått ungefär 50 svar på enkäten och nöjer mig med det. När uppsatsen är klar och granskad och godkänd (vilket troligtvis inte sker förrän i augusti) kommer den mailas till dem som deltagit. Huruvida den kommer publiceras någonstans återkommer jag till! Förstår att många är nyfikna även jag! :)

Med vänliga hälsningar och återigen tusen tack för deltagande och intresse!   / Johanna

Luccy
0

Skrattande Lycka till!!!

sepersl
0

hojta om du behöver fler deltagare!