Jag - en kylbagsmänniska
Fler som allt som oftast kånkar runt på en kylbag?
Innan LCHF använde jag aaaldrig kylbag och såg gärna till att klanta till det i planeringen så jag fick "äta ute" istället för hemma, innan man åkte iväg. Nu äger jag tre kylbagar, varav en är sån hård som man kan koppla i uttaget i bilen.
Är på jakt efter den ultimata kylbagen och the hunt goes on tills jag hittat "THE kylbag". 
Jag tillhör också den gruppen. Min största kylbag kallas husvagn och kopplas på bilens dragkrok. Upptäckte redan 1988 att jag hellre äter ur eget kylskåp än hemma hos släktingar när man är borta länge på somrarna.
Min minsta kylbag är ca lika stor som 2 l mjölk - helt lagom till vardags.
Numer pensionär i Nynäshamn
Åh, vilken smart kylbag! Sån skulle man ha
Skulle nog behöva ha en sån nästa gång vi åker till svärisarna som bor utomlands. Känns som om vi skulle gå varandra på nerverna i samma kök i en vecka, med de olika kostvanorna vi har nu för tiden. Jag blir sjuk av något annat än LCHF, så det är svårt att ta seden dit jag kommer, bara för att undvika att stöta sig.
Jag har också en sån där liten kylbag, men använder den minst ofta. Oftast är vi hela familjen när det är dags för kylbagen att åka fram. Tur det, för då får maken bära. (den kan bli ganska tung) 
Känner så igen mig, kylbagen är oftast med nuförtiden 

#0 Åh, en sån där hård ska jag skaffa när vi tar bort barnstolen från framsätet…
Än så länge har jag min gamla frigolitlåda, men jag ser mer och mer behov av en kylbag i smidigare format. Får bli sommarshoppingsprojekt.
Fabricati diem, pvnc!
Jag vill också ha en sån med 12V-sladd till bilen. Vi har just bytt bil och har numer ett 12V-uttag i bakluckan - precis som gjort för en sån.
#3 Kul att hitta fler likasinnade 
#4 De är jättebra, så jag kan rekommendera det.
#5 Åh vilken lyx. Vi får ha förlängningssladd (som dessutom glappar). 
Jättelyxigt - enda användningsområdet jag kan komma på förutom kylbag är sladdlampa. Vet faktiskt inte varför det sitter där. Vi har ett i baksätet också - bra för passagerarnas mobilladdare.