Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 3701 ggr
Andina
0

Ny sammanställning - Tecken på att du är LCHF

Blev så inspirerad när jag sammanställde Latmask's Kåseri att jag gjorde samma sak med tråden "Tecken på att du äter LowCarb-kost" (tråden här).

Du vet att du är LCHF när…

Tycker inläggen är så bra och kul - och värda att sammanställa. Att läsa inläggen gav mig många skratt - och en insyn i hur det är att vara LCHF:are!
Så, jag gjorde alltså en sammanställning för att låta andra i min omgivning inspireras - eller förfasas (?) Skrattande.

Jag vet att det finns en sammanställning sedan tidigare - men den är snart två år så många roliga inlägg saknas i den…

Om nå'n mer är intresserad av "LCHF-tecken" i sammanställning (pdf) klicka på bilden ovan - eller här Ladda ner Du vet att du… .

Trevlig Läsning!

* * * * * * * * * *
(På Megauploads sajt;

- Skriv de illustrerade bokstäverna i den lilla vita rutan högst upp till höger

- Klicka på ladda ner fil

- Vänta ca 45 sek - (om du ej är reg hos MU) - du ser nedräkningen..

- Klicka på "Vanlig nedladdning")

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

maxiq
0

Bra initiativ! Skrattande

Andina
0

Puffar lite ifall någon vill gymnastisera skrattgroparna och töja på smilbanden till kvällslektyren…
En beskrivande sammanställning över hur det är att vara LCHF'are!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

skogs-tolva
0

Grymt!

Att du orkat fixa ett sånt här glädjedokument för oss andra!!!!

Tackar! *bockar o bugar*

*nedladdat o sparat*

Tvillingsyster
0

Tackar så mycket! Kunde inte slita mig ifrån innan jag läst färdigt.