Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 7648 ggr
Vajulv
1

Torr i halsen.

Har fått riktigt taskig andedräkt nu och samtidigt en slags "torrhet" i halsen. Så torr att när jag är hemma dricker jag vatten hela tiden men när jag är ute skulle det underlätta med någon slags sugtablett/halstablett. Panikköpte Läkerol idag och har tagit två.

Finns det ngt bättre alternativ?

Kanske håller jag på att bli förkyld men någon slags lenande tablett måste jag hitta…:(

finntroll
0

kokosfett tycker jag att lenar halsen, halsont brukar också försvinna av kokosfett

Vajulv
0

#1 Oj, hade jag aldrig kommit på. Menar du kokosfett i silverförpackning från matbutiken? Känns lite halvskumt att dra upp ett sånt paket ur handväskan och börja smaska bara…Skrattande

finntroll
0

Jag brukar använda det kallpressade som man kan köpa t ex i hälsokpstaffärer eller på internet. Jag har en liten burk på jobbet och en liten burk i handväskan Flört

Vajulv
0

#3 Är det som en kräm som du petar i dig med fingret?

Skulle gärna vilja ha ngn tablett…Rynkar på näsan

storost
1

@finntroll

var på internet köper du kallpressade kokosfett?

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

finntroll
0

jag brukar köpa via cocovishop.com men det är en finsk näthandel. Jag googlade hastigt på cocosa och hittade denna länk http://www.fitnesstukku.fi/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=inst_sprak&Sprak_Suffix=SV&funk2=visa_artikel&artnr=A4874&Avd=5&visa=1-4&Sort=&artgrp=5158&Visn=&extra=000

den leverar i alla fall i Sverige. Jag tror det finns många andra också, det har funnits flera trådar här om samma ämne så det lönar sig att söka lite

storost
0

Tack för länken! Glad

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.