Om sökfunktion
Är det hos mig som problemet finns, eller är det så för er andra också, att sökfunktionen på detta forum på senare tid ibland helt enkelt inte fungerar!?

Tack! Är den "urballad" just NU, för just nu funkar den inte för mig!?

Jo, eh, NUU funkar den… :-) Ja, men har den krånglat för er andra tidigare idag här!?
har inte sökt tidigare idag men jag tyckte att den fick tänke lite väl länge när jag provade nu

Tack igen - hm, nu funkar den inte igen… Är det inte lite väl mycket fel på iFokus, eller är det helt "normalt" på forumsajter av detta slag!?
Krånglade för mig i fredags. Har inte testat idag.
har upplevt det så att om man inte stavar exakt som det är skrivet det som man söker efter hittas inte inlägget.
Bengt-Olov, vilken webbläsare använder du?
kan ha och göra med att just kif är så stort också 
hysteriskt mycke inlägg, artiklar osv som ska sökas igenom. Tipset att använda google att söka med kan nog hjälpa. Finns en tråd där det står hur man söker via google på en specifik sajt.
Den servern är nog lite bättre lite snabbare 
Nu har jag fått svar av Niklas som är en av iFokus grundare. Så här berättar han
Sökfunktionen har aldrig varit hundraprocentig tyvärr. Bra sökmotorer är väldigt dyra och vi har inte ekonomi att köpa någon nu. Däremot går det bra att använda Google om det gäller öppna sajter.
Skriv exempelvis så här i sökfönstret:
earth hour site:ifokus.se
Då kommer ni att hitta alla sidor på iFokus där earth hour nämns. skriver ni site:hemmet.ifokus.se hittar ni bara sidor på Hemmet iFokus.