Hittar inga fläsksvålar någonstans :-P
Har snart dragit runt halva Stockholm på fruktlös jakt efter de berömda fläsksvålarna. Ica Maxi, Coop Forum, Lidl, you name it.
Snälla, finns det någon i Solna/Sundbyberg-trakten som kan tipsa om en affär där jag kan hitta dessa åtråvärda snacks?? Då skulle jag bli så glad!

Har du Willy´s i närheten? Enda butiken jag hittat på.
Övriga förslag jag fick i liknanade tråd gällde söderort
(Södra Sthlm Fläsksvålar)

OK, tack ska du ha! Det ska jag pröva! Finns en Willys i Rissne om jag inte missminner mig. Ett alternativ är förstås att göra egna efter Airams recept, men det verkar litet råddigt tycker jag.

Jag köpte mina på Willys i Bromma (ligger lite gömd i Ulvsunda området), borde finnas i Rissne också då det är en större och mer välsorterad Willys! Lycka till!

Hurra, hurra!!!!! Jag hittade fläsksvålar på Willys i Ulvsunda. Det var nästan en religiös känsla. Har satt i mig en halv påse på två dagar i rena lyckoruset! Kanske bäst att dra ner lite….vill inte överäta.
Tack för era hjälpande tips!!!

Visst är de perfekta som snacks?
När jag lagar mat lagar jag mycket fast vi numera bara är 2 personer. Så ofta när jag kommer hem har sonen redan ätit rester….och då tar jag ett gäng fläskisar med smör och ost eller något annat gott och behöver inte laga middag.
Mina första två påsar räckte i 2 månader….Jag tycker de är ganska mättande….
Läste någonstans att de inte är bra pga något…
Struntar jag i….