Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2327 ggr
Kabben
0

Än är inte sista.......

Puckot fött…

Kolla länken… http://hemligheterna.webblogg.se/

Kabben
0
Citat:
Nya tag

Ja.. jag gick ju och spydde upp allting. Kände hur magen började verka och hur ångesten skulle tränga på om jag inte fick upp iallafall lite. Jag börjar bli riktigt "bra" på att spy, får upp precis allting, relativt ljudlöst.

Men, jag ska inte behöva spy något mer, för jag ska inte äta något värt att spy upp!

Hoppas på fint väder att gå i idag, nu ska jag försöka sova en timme till. :)

babybel
0

*SUCK*   Tragiskt.

I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

StefanBlixt
0

*SUCKAR* också! Den människan behöver seriös hjälp. Hon måste må fruktansvärt dåligt.

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

hemul
0

Det var det värsta jag har sett! Skrikandes

Såg ni första inkägget med hur mycket hon ska äta per dag? Foten i munnen

Puhlo
0

Belöningar Bara för att få lite extra motivation liksom. :)

[ ] 67kg - börja röka igen. (slutade för 5 dagar sedan)

(citerat från bloggen)

Jag blir så arg att jag bara vill slå henne. Snacka om att förstöra sitt liv.

Denna kommentar har tagits bort.
Aliki
0

Helt sjukt… och stackars unge!!

Aliki
0

Och mamman, ser hon inte?

"Dåå. kommer mamma in med lite godis, som "sjuktröst trots att det är mitt i veckan","

Johannika
0

Jisses! Hur i hela friden kan man resonera så urbota korkat??? Vem har lurat i henne detta vansinniga sätt att äta???

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

magdaek
0

Så djupt tragiskt! Så ska hon dessutom dricka alkohol när hon i princip inte ätit något alls. Känns inte alls bra…

"Efter regn kommer solsken." Det tycker jag är fint!Skrattande

greensis
0

Tragiskt bortom till och med min sarkasm. Förvånad Kan det går bra eller är hon ett förlorat fall?

Fabricati diem, pvnc!

Ernst76
0

Hon är sjuk och behöver hjälp, bara att hoppas att någon nära henne hjälper henne.

Skogiz
0

Man blir ju ledsen på riktigt av att se sånt där. "åh vad duktig jag är, har inte ätit på flera dar, tii hii" typ.

Trådens titel säger allt, men jag tycker väldigt synd om denna grundlurade unge. Jag tror inte att hon "kommer till sans" förrän hon ligger där på akuten, förhoppningsvis utan kroniska skador.

Jennix
0

Jag vill inte kalla henne idiot alls. Det finns många som henne, som mår hemskt dåligt och tror att man blir lycklig av att vara smal och ha killar dräglandes över sig.

Alla ni som bryr er, kanske ni kunde skriva en uppmuntrande kommentar till henne? Jag tror inte det hjälper att skälla ut henne utan snarare att hon behöver omtanke och kärlek.

Och nej, hon är knappast unik. Jag tror det blir mer och mer vanligt, och att nästan varannan tjej känner så här.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

flikkan77
0

Det skulle kunna ha varit jag det där. Känner igen hennes tankar från mina.

Att kalla henne idiot och skälla på henne hjälper inte, inte det minsta. Hon är inte första och lär inte vara sista tjejen med ätstörningar.

Tyvärr är det väldigt svårt att få hjälp också. Försöker själv få det men väger för mycket och är "vettig".

"You just have to belive…"

flikkan77
0

Litet förtydligande bara: Jag äter inte som hon utan försöker äta lchf. Har kört fast lite nu bara och har svårt att äta överhuvudtaget.

Anninni
0

JAg blir ledsen och uppgiven. Jag förstår henne och kan känna igen mig.

Men var finns familj nvänner lärare… det har gått rätt så långt när man lärt sig spy "bra"

Puhlo
0

Alltså, jag blir arg och ledsen när jag läser hennes blog. Vad kan man säga till henne?  Jag har inga ord.

isalu507
0

Blir rätt upprörd över TS första kommentar, varför skulle hon vara ett pucko? Jag har själv varit där, vet hur hon tänker, att vara fast i ätstörnignsträsket är inte idioti!

Kabben
0

det är visst idioti att vara i det träsket.misshandla kroppen så.

Jag menar inte att hon är ett pucko utan snarare var det en bra rubrik så fler skulle läsa…

Jag håller med om att det är tragiskt.

men föräldrar, lärare och kompisar måste ju se…

flikkan77
0

Är det nått man blir bra på när man svälter sig så är det ju just att manipulera andra. Det är inte så lätt att se, om man inte ser personen ifråga naken. När det väl syns har det ju gått ganska långt med.

Lite bylsiga kläder och sen glada lögner om att man just har ätit brukar fungera väldigt bra. Är man sedan sån att man spyr så är det ju inga problem att äta normalt och sen göra sig av med maten utan att någon vet.