Nu är jag här
Nu har jag skrivit in mig här hos er.
Jag har följt med inläggen här på sidan i en månad ungefär efter tips av min vän, men LCHF:are har jag varit sedan 3.2.2009. Tonen här är mycket trevlig, men framförallt verkar ni alla vara pålästa och kunna hjälpa noviser med (k)alla fakta. Och så är språket så vackert, inte detdär eländiga textmeddelandespråket som nuförtiden skräpar överallt!
Tillsvidare har jag inte så mycket att berätta om vad LCHF har haft för effekt på mig. Jag är sådär halvfrisk som tanter är, med lite utslag och ryggont och bilringar och förstoppning och annat smått. Vi får se vad som händer.
Välkommen i gänget rapu! Här finns så många kunniga och trevliga människor att du nog kommer att känna dig hemma direkt. 
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.
Välkommen säger jag också! Snart är du inte litet halvfrisk som tanter är utan helfrisk och glad som LCHF:are är! 
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Välkommen! Kul med ytterligare en tant
Välkommen till vårt gäng! Vi försöker vara så städade vi kan även om vi förfaller ibland.

Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen hit!
Haha, ja välkommen hit!! 
Ja, nu är du här Rapu och det var väl på tiden
Hoppas du ska trivas med oss och kosten. Det vankas ju en del övergångsbesvär i skiftande grad, men fortsätt bara att berätta i tråden, så kommer du att märka att du inte är ensam!

Nu har jag stigit upp och märker att ni under natten? har önskat mig välkommen hit. Tack, tack, det var ett trevligt uppvaknande.
Men när sover ni?

Men det vet du väl att man inte behöver lika mycket sömn på lchf?

Sova som lshf:are?? Nänä, vi sitter uppe och meckar ihop nya fantastiska alternativ på äggmjölk 
Välkommen hit!

Välkommen hit!
Det finns som du redan märkt helt fantastiska människor här och de besitter kunskap som de gärna delar med sig av. Dessa människor bollar gärna ideér och ger en novis som mig nya perspektiv 
Hoppas du kommer att trivas lika bra här som jag.
Sover? Det har vi slutat med.
Numer pensionär i Nynäshamn