Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2034 ggr
EvilEye89
0

fattar inte vad!

Va ute och gick en sväng idag med en polare och något hände som ALDRIG hänt förr!

jag blev sjukt rent utav förjävligt sugen på en snus! fick ont i skallen och så så jag frågade polaren om han hade snus och jo de hade han ju snusare som han är så ja tog en snus och kort därefter blev de de bra i skallen..

har aldrig ens snusat förr eller jo man har ju testat som man gör med sånt när man är i 15 års åldern men de va inget för mig.

förstår inte varför, och snus är ju inte bra på något vis!

Skäms över att jag ens tog mig en snusSkrikandes

shamani
0

Blev det bara EN pris så är väl det inte hela världen? Och huvudvärken försvann ju..

Pasi
0

Vad menar du med att det inte är bra på nåt vis? Är du säker?Glad

EvilEye89
0

1# jo de blev bara 1.. men endå ja har ju inte snusat tidigare så ja fattar inte va de kom från..:S

2# hmm nja ja fick bara den känslan.. men de är någonting som säger mig att den känslan stämmer ganska bra :P

Pasi
0

#3 Åtminstone är det politiskt korrekt att tycka, tro och säga så.Flört

blackeyes
0

Det är aldrig väl fel med en snus! *S*

Skämt åsido, jag skulle verkligen vilja höra ett adekvat svar på din undran. VAD triggade igång ett sug du aldrig haft?

EvilEye89
0

#5 JAADU! de undrar jag med.. ja blev fruktansvärt förvånad.. ja vill åxå ha ett svar på det..

lizaohman
0

Du har en inre önskan som är ouppfylld - just sånt som brukar leda till hetsätning - och så riktades suget mot närmaste onyttighet. Din kompis luktade säkert snus. Vad sägs om det Tungan ute

bustas
0

Snus och fläsk är livet! Frugan är god hon mä!

lizaohman
0

Och i den ordningen, Bustas?

Tyst

bustas
0

Jaa, faktiskt rent kronologiskt på dygnet så blir det så, därmed inte sagt att prioriteringsföljden är den rätta!Flört

EvilEye89
0

haha ja så kan de vara.. ja vet inte men eftersom att jag har testat att snusa förr och tyckte de va rent utav äckligt så förstår ja inte varför de kom bara sådär

kaisakavat
0

Varför får jag för mig att det kan ha med salt att göra..? Saltsug, alltså.

Kan vara helt ute å cykla nu.. Obestämd

EvilEye89
0

jaa varför inte.. jag har ingen aning eftersom att jag frågar :D

men ja de skulle verkligen va kul att veta varför.. btw är de någon annan som vart me om de?