Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2977 ggr
Karin20
0

OT-Talang 2009 UK

Kan bara inte låta bli, men se här

//Karin

Babz
0

WOW! Kul att se domarnas ansikten när hon började sjunga…

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

PiteCarina
0

Vilken underbar röst och vilken revansch hon fick! Glad

Isa56
0

Helt otroligt! Säger bara Vilken röst. Snacka om överraskning.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

konichiwa
0

Vad underbart!

Alltid lika rörande och fantastiskt att se någon gå från totalt underläge till topp på sekunder….

Men hon är bara 47 och ser ut som 60. Vad är det med engelska kvinnor egentligen! Inga förebilder? Engelska män mer intresserade av puben och fotboll än sina kvinnor?

ella55
0

Wow   :thumbsup:

Andina
0

Det är så att man får tårar i ögonen! Vilken sångerska!

Också "intressant" att se hur snabba vi människor är på att fördöma! Fördöma och döma någon p g a "det yttre"…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

StefanBlixt
0

Samma rysningar som när jag såg Paul Potts på YouTube första gången! Fantastiskt.

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

Mcshep
0

Woow vilken röst

#6 Visst är det så att vi bedömmer folk pga deras utseende

Bara att ta åt sig och fösöka bli mer fördomsfri

Sipoas
0

"Tänk att hon kan sjunga trots att hon är ful." Har lite svårt för det där. Tror inte ett ögonblick på att juryn blev så förvånad som det verkade och publiken var säkert tillsagd att bete sig hånfullt. Men det blir ju snyftigt och bra för tittarsiffrorna.

Aniara4
0

Jag såg den också nyss på Facebook och måste erkänna att jag blev lite rörd i ögat. Tycker det är en bra påminnelse om att man inte ska vara så snabb att döma ut folk vid första ögonkastet. Har man sett Simon Cowell förut vet man att han inte var hånfullare än vanligt mot deltagare han inte tror kommer att vara bra…

Hausswolff
0

Jag tänkte nog inte att hon inte skulle kunna sjunga för att hon är "ful" (Freddie Wadling är ju knappast någon skönhet), men jag hade inte förväntat mig att hon skulle låta just så… så ljuvt, så rent, så magiskt.

Underbart att se/höra!

[Karro]
0

Riktigt grym!

[Karro]
0

High Quality om ni vill se! HQ

Branneli
0

NÄSTAN ATT JAG VÄNTADE PÅ ATT DOLDA KAMERAN SKULLE  KOMMA FRAM. Där fick vi oss nog alla en läxaSkäms

blackeyes
0

Skulle inte förvåna mig om hon, liksom Paul Potts 2007, vinner hela tävingen. Vilken röst…

bertina
0

# 9 tänk att det är så, är man ful så är man inte med. jag har så många fördomar, mot feta , fula,  gammla. det är bara så att nu har jag blivit fet , ful och gammal. hur ska jag gå vidare, jag kan inte sjunga heller?

Margareta
0

Den är lysande!

Numer pensionär i Nynäshamn

jezzi
0

#9 Håller med dig. Visst har det ett budskap i sig som är bra att ta åt sig, att bli mer medveten om sina fördomar, men samtidigt sitter ju inte talang i utseendet.

Hausswolff
0

Alla har fördomar, men det vi sällan tänker på är våra egna fördomar om andras fördomar.

shogun
0

Tack för att du visade mig detta och jag lyssnade… Fanstastiskt - vilken röst!Skrattande

bustas
0

Då jag skickade youtubelinken till min vän i Sverige, fick jag följande svar tillbaka efter det att han sett den:

"Tack! Helt underbart. Fick faktiskt tårar i ögonen - lite av skratt men mest av rörelse.

Där ligger alla jävla utspökade snorungar i lä!

Ha't",

bigfatmama
0

såg länken på facebook först, men man kan bara gratulera till sättet hon satte dom på plats