Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2022 ggr
monchan
0

NEJ, NEJ inte LCHF .....

Jag har varit hos sjuksköterskan på VC idag för kontroll av Blodtryck och hälsa.

Trycket var för högt, statinera osnv. ska tas om inom två veckor, enligt henne. Jag baerättade att jag bytt livsinriktning! Det var inte positivt! För enligt henne så fungerar LCHF bara i början, sedan är det farligt - enligt "deras" resultat!!

Jag som är motvalls sa att hon har fel, att hennes "studier" inte innehåller vanlga människor, då erkände hon delvis det. Men hon hävdar att LCHF bara är bra i början …..

Så nu mina vänner sk jag "slå dem på käften" …….   inte för viktminskning utan för hälsan!

Att det ska vara så svårt att omvända folk …. :-)

aussiemia
0

You go girl!

aswedishsmorgasbord.com

Tvillingsyster
0

Läs på www.kostdoktorn.se Där finner du mycket information. Lycka till! Skrattande

greensis
0

Behöver du berätta för sköterskan vad du äter, i fall hon inte frågar?Flört

Fabricati diem, pvnc!

Magica1970
0

Kör så det ryker :D

Emea67
0

Håller tummarna för dig! Skrattande

fd-sockerknarkare
0

Bra ge dem vad de tål.

Jag jobbar inom sjukvården och våra distriktare (i alla fall många av dem) är helt öppna med lchf och fungerar det för individen så är det bra :-) nu skall jag beställa Diabetes inte till dem :-)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

dufva
0

På dom bara !Skrikandes

Resultat är bästa argumentet Skrattande

Aniara4
0

Hur går det där uttrycket nu igen - "den bästa hämnden är att leva väl" eller nåt sånt va?

lisols86
0

Hej! Läser till Sjuksköterska och det är verkligen intressant att se olika personer inom sjukvårdens uppfattning angående LCHF. Gick med diabetessköterskan på praktik då jag riktigt laddat med argument för ja var säker på att det skulle bli laddade diskussioner… MEN till min stora förvåning så rekommenderade hon LCHF och Annika dahlkvists blogg osv till patienter och fått många fina resultat! Det var verkligen positivt!

Sen att jag själv blev rekommenderad mörkt bröd och "feber" (fibrer) som han nu skrev,  på mitt senaste brev från läkarn på samma vårdcentral är en annan historia…. ;P