Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-på-stan-hur-gör-jag
Läst 2269 ggr
eskilina
0

Nu e jag lite stolt....

Hej på er!

Efter att ha varit utomlands på semester och klarat att hålla mig till lchf i stort och det enda jag unnat mig har varit lite fruktsallad till frukost känner jag att jag nu oxå är redo att börja ställa krav här hemma.

Nu ska vi på konferens med jobbet och jag har sagt till om att jag absolut inte vill ha några mjölprodukter (det är dem jag är väldigt känslig mot). Massor av frågor har kommit från anläggningen om vad jag vill äta istället. Så nu har jag beställt bara pålägg med smör till fm fikat och vispad grädde med bär till em fikat (som skulle vara "sött") - så nu e jag lite stolt över att jag vågar ställa krav!

Tack alla här som är så stöttande och positiva för utan er hade jag inte tagit det steget!

fd-sockerknarkare
0

Härligt…skall du se att du slipper må dåligt efter överätning :-) som det så lätt blir när man är på konferens!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

nobban7
0

Känn dig stolt du, det är du värdGlad

kaisakavat
0

Håller med, känn dig stolt! - Du är jätteduktig!

Roligt att de frågar dig om vad du vill ha istället. Så himla mkt bättre än tystnad/ignorans eller invändningar.

Johannika
0

Perfekt! Och så mycket trevligare du kommer att ha på din konferens när du slipper oroa dig för vad det blir för mat och hur du ska klara av det! Grattis!

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"