Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1900 ggr
TantRafa
0

Goda grannar!

Igår var jag och gubben inbjudna till våra goa grannar på grill- vilket perfekt väder för det!

Av en händelse (?) pratade jag med grannfrun om mitt LCHFande och hon blev alldeles bestört. Nämenherregud va ska du nu kunna äta? Det är lugnt, sa jag. Jag tar av det som är bra för mig. (Kan ibland undra vem som säger så kloka saker…är det VERKLIGEN JAG???)

Nåväl, denna härliga tös for ut i köket och läste innehållsförteckningar på allt hon skulle bjuda på och hon redogjorde i detalj vad som fanns i vad.

Till kaffet kom hennes gigantiska kakfat fram, hon älskar nämligen att baka.

Till mig serverade hon en vacker skål med blåbär och fet och god cf!

Tänk va! Jag blir så varm när jag tänker på henne och hennes sätt att klockrent se till att min kost funkade. Ljuvliga underbara Anette!

Jennix
0

Ja, det är så riktiga vänner ska vara! Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

raphanus
0

Wow! Dagens ros till Anette!

finntroll
0

Härligt! det är just ett sådant bemötande riktiga vänner ger! Glad

Mcshep
0

Visst finns det underbara människor också

missaz
0

Härligt! Verkligen goda grannar, förstår att du gillar dem! Skrattande

nenna31
0

Jag ryser …gud sååå go granne

Hade min supersmala vännina här idag Flört……hon ger mig 150%stöd……hon ville själv börja …hon är nyfiken på alla hälsovinster…..

Ska på kalas hos henne i veckan ……då säger hon…..men oj vad ska du äta då…..jag sa…-jag skrapar av all grädde och äter upp alla bären ….så får ni äta brödet…..Glad

norrbo
0

Sov över hos en väninna inatt. Hon hade köpt ett baconpaket till frukosten speciellt till mig (äter inte bacon själv) Fick till lunch igår ugnsstekt lax med en sås av CF, majonnäs och hackad spenat. Hon är toppenGlad

Besökte även min dotter med familj idag. Där fick jag kålpudding som hon gjort enl LCHF GladHon är också toppen!

Blir så glad!

Branneli
0

Vilken känsla Kyss en positiv överaskning !!

Underbart

greensis
0

Är lätt grön av avund.

Fabricati diem, pvnc!

[iovis]
0

Roligt att folk anstränger sig för er!! En tanke svävar förbi, om ni hade varit kraftig allergiska hade de väl gjort likadant? Jag ser mig som kolhydratintolerant………..