Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 1313 ggr
Shaara
0

keso

Är de nån som känner till om de är nån fara o äta keso?

monkan
0

Fara och fara - är det inte bara det att det är på tok för magert? Blir kanske bättre om du blandar i lite vispgrädde?

skogsstjrna
0

jättemagert, men fetta upp det vetja

Kia
0

Detta är så kul att läsa….. Det blir helt omvänt i huvudet att man ska fetta upp saker *S*

Mervi
0

Keso +  vispgrädde och lite hallon = mums

artch
0

Låter mumsigt att blanda keso med grädde och något mer Räcka ut tungan

magma
0

Hörde på MixMegapol att Adam Alsing pratade om keso med någon här i veckan. Det kom upp ett tips på att blanda i t.ex hackat ägg, det var en massa andra förslag också men det var bara det jag kom ihåg… Hackat ägg med lite hackad lök och peppar kanske, och en liten skvätt grädde???

systerj
0

keso med grädde och kanel.. mm.. smakar som julgröten. tips tips tips! äter det nästan varje dag. *gottegris*

Ofelia
0

systerj;  det där lät goooott, ska prova snarast. Kom just på att jag har ju ett paket keso i kylen, tror jag provar meddetsamma….

skogsstjrna
0

#7 Lät ju som ett supertips inför julen! Tackar ;)

systerj
0

mm.. och vi som inte har några ambitioner att gå ner i vikt kan dessutom unna oss att ha i lite mandlar. oj, måste nästan köpa till ikväll. :)

Margareta
0

Keso kan man blanda olivolja i eller smält smör.
Jag gjorde en tonfiskröra med ägg, keso, smält smör och tonfisk. Syftet med keson var bara att den inte skulle bli gammal…den var över…

Numer pensionär i Nynäshamn