Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-recept-på-bröd-och-brödbaserade-rätter
Läst 7366 ggr
nillisen
1

Frysa oopsies?

Någon som testat att frysa oopsies? Jag har letat bland inläggen, men hittar inget om det.

Bookjones
0

Kan inte hjälpa dig med det.. De blir uppätna omedelbums här. De håller sig utmärkt i kylen i en dag eller två, det vet jag. Separera dem med lite bakplåtspapper så kladdar de inte ihop sig.

nillisen
0

Jag får göra ett test o se vad som händer.

Tack iallafall.

nyttigajag
0

vad är opsies för nåt?

nillisen
0

#3 - jag är osäker på att länka här. Men oopisies är ett slags bröd. Finns under "Mat- Recept på bröd och brödbaserade rätter"

Jag ska göra såna imorron, ska bli kul o testa.

SirfalasEmy
0

nillisen

Har du testat än? Skrattande Skulle nyss skriva ett inläggoch fråga om det gick att frysa, men så sökte jag först. Är SÅ nyfiken på om du provade och hur det gick. Är SÅ trött nu och orkar inte göra om dem om det inte funkar. SkämsTungan ute Annars hade jag provat.

wannabe
1

Det går alldeles utmärkt att frysa dom. Jag gjorde det utan att ens tänka mig för!

nillisen
1

# 5 Jag har bakat Oopsiesar ett par vändor. Supergott och smidigt. Funkar i frysen med.

SirfalasEmy
0

Vad bra att det funkar. Då slipper man stå varje kväll och göra såna. Dottern äter dem på morgonen.

julia61
0

Hejsan, prövade att göra oopsies, osäker om de ska vara torra i mitten eller lite fuktiga?

Hade lite för lite Philladelfia ost så jag tog lite vitlöksost i, blev ganska gott!!Tungan ute

UBCL
0

Hittade ett tips om att använda Eldorados färskost isf Philadelphia på Yngre Medelålders Bloggen!