Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 1095 ggr
Yakuna
0

ripa,fasan,and?

ripa,fasan och and borde väl gå under FÅGEL på LCHF foldern?

kan nån lägga till det kanske?

magma
0

I foldern står det "Fågel, kyckling, kalkon, grillat, stekt i ugn, i grytor."

Foldern är tänkt som en sammanfattande information, annars skulle det krävas mer utrymme än vad en folder kan åstadkomma.

Det vore ju möjligt att skriva in ett stort antal fåglar, men så länge det i foldern står "fågel" och man vet att änder, ripor och fasaner är fåglar så finns det ju inget problem.

Annars skulle man skriva in även, höns, gäss och ankor och under kött skulle det också gå att fylla på med många olika typer av kött.

Den enda som kan lägga till information i foldern är Karin20, så om du fortfarande tycker det är viktig information föreslår jag att du vänder dig till henne. Men jag är tveksam till om det finns utrymme för mer text i foldern.

Yakuna
0

ok,då skriver jag det på min hemsida istället:

http://www.gardens.dinstudio.se/

magma
0

Gör så. Har hälsat på din sida, den ser bra ut!

Yakuna
0

#tack!Cool

blackeyes
0

Det står ju onekligen "Mat - Recept på fågelrätter" Skulle tro att de allra flesta faktiskt vet att ripa, fasan och and är fågelarter.

Men det är kanske som med de mesta annat viltkött, det finns nästan aldrig med. I vanliga kokböcker får ofta vilt en egen avdelning och då finns där recept på såväl älg och hjort som vildsvin, bäver och viltfåglar.

Kanske det istället skulle finnas en avdelning här som heter "Mat - Recept på vilt".

Yakuna
0

#5 själv har jag svårt att komma på vad som ingår i de olika kategorierna.

Yakuna
0

#3 har skrivit in dagens middag på hemsidan nu med..Flört

DanielS
0

ripa, fasan, and what?