WOW
TACK MERVI, jag hade inte sett detta… och ÄR Stockholmare…
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja ,nu önskar jag att jag bodde i Stockholm och inte i Falun
Ska försöka gå men det blir tufft att ta sig till Stökholm till kl 9 på morgonen (13 mil)

Japp, jag har anmält mig! Ska vi försöka ses? Ha nåt kännetecken?*S* En skruvmakaron på axelslaget kanske??
Är det inte bättre med fläsksvål???

*ASG* Nääää.. det känns lite ofräscht! Men visst ska vi försöka träffas, eller vad sägerr ni?
Varför bor jag här nere i Skåneland, det är så långt till huvudstaden. Det är helt klart ni skall träffas, vilket bra tillfälle och få träffa Annika och gänget är väl kul.
Klart vi skall träffas. Det där stället känner jag till och det är inte så stort. Jag och min man kommer.
Nu är jag också anmäld! kommer åka från Söderhamn. Anmälde mina föräldrar och min syster också
Heheheh… 

Mervi… vi är ju faktiskt 3 personer härifrån byn (vad jag vet.. kanske finns fler?)… vi kan ju ha vår egen lilla träff…
jag är oxå lite avis.. skulle vara kul att vara med.. men.. har varken tid, ork eller råd..
Nu har jag anmält mig. Bor i Uppsala så jag har inte så långt. Det vore kul att träffas.
Anmäld, vill gärna träffas.

Åh, vad roligt!
Har anmält mig.

Skoj!
Jag känner inte alls till lokaliteterna där. Men vår sitevärdinna gör det visst?
Margareta? Kan inte du föreslå en träffpunkt? Nåt som även en halvblind lantis hittar?
Stället ligger på Fjällgatan
Fjällgatan ligger ytterst på bergkanten på Söder ovanför "Viking Line".
Det är ett litet ställe, inte som Globen eller Älvsjömässan precis, så det blir inga problem alls att ses där.
Vi får väl ha en skylt på en pinne…
Jag har varit där förr och ätit på Hermans, på den gamla onda grönsaks-sockertiden. Men gott och frächt var det.

har oxå anmält mig ;)

Åh, det låter jätteintressant, men - för långt att åka från Oslo. Jag räknar med ett utförligt referat när ni kommer tillbaks!
Jag vill veta vad detta är… Kan inte öppna filen….. Hjälp
Du behöver nåt som kan läsa PDF-filer.
Adobe Reader (stort)
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
FoxIt Reader (litet)
http://www.foxitsoftware.com/downloads/
Fler som vill anmäla sig…?
Jag har tryckt ut och satt upp på jobbet… lite anonymt så där…
Jag har anmält mig idag, ska bli kul att lyssna på Annika, Lars-Erik och Sten Sture.
Jag har mailat Aftonbladet och TV4 och tipsat…
Jag har bestämt mig för att åka dit….. Detta kan jag bara inte missa. Bryr mig inte att det är långt för mig åka… WOW känsla alltihop:)
Imorgon anmäler jag mig:)
Inte bara för seminariet är det kul utan för att träffa alla er:)
Vi får väl presentera oss som våra Nick hej hej Kia34 här hahaha
Namnskyltar…