Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 2612 ggr
Icegirl
0

Har provat kläder!!!

Har provat kläder från förra våren sommaren - fick bara en ingivelse. Wow - det som satt snävt och opassande är plötsligt för stort…

Hur glad blir jag inte då???

Jag får nog investera i något nytt - men vill samtidigt inte ha så bråttom - det går ju hela tiden nedåt.

Maja2
0

Grattis!

jo det är så himla kul när det man inte fick på sig för ett halvår sen, plötsligt passar Skrattande

elin83
0

Det är så himla roligt! Man lecver i ett lyckorus hela dagen när man upptäckt det! (om det är det man vill förstås) GRATTIS

MariaTherese
0

GrattisGlad

engelke
0

Grattis!!

Underbart! Fick samma ingivelse för nån vecka sedan…sprang upp till vinden och plockade ner ett gäng undanlagda "försmåkläder" och upptäckte att dom satt perfekt! Väntar med nyinköp av sommarkläder…kanske har de redan blivit för stora då? Man kan hoppas och hålla kursen :-)

Lottar8
0

Vilken hääärlig känslaSkrattande

missaz
0

Grattis!!!! Det är en helt suverän känsla att komma i kläder som tidigare blivit för små. Skrattande

Babz
0

Grattis allihop! Ja det är härligt när man helt plötsligt har en massa "nya" kläder…

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

Moogie
0

Grattis!

elize-l
0

Jag kostar på mig en trasa lite då och då även medan jag är på väg neråt. Dels behöver man lite belöning och dels är det jättekul att köpa nya kläder. Vem vill gå runt i säckar när en mindre storlek sitter bättre och det mer syns att man är smalare. Det som inte hinner bli urtvättat och fult går alltid att sälja på tradera sen =)

Syr in en del oxå men det finns faktiskt en gräns för hur mycket ett plagg går att sy in och fortfarande vara snyggt =)

I fredags köpte jag 3 nya tunikor på hallen´s butik i borås för 69 kr styck. Storleken jag köpte var 48/50 och sitter precis =) Egentligen har jag nog 52 men dessa passa ändå. Får nog tvätta försiktigt så dom inte krymper. Kan tillägga att jag för ett år sen hade stl 56/58 så en hel del har ju hänt =)

Icegirl
0

Hade 54/56 före november 2008 - nu 50/52 och det märks verkligen. kul för dig som lyckats så bra elize-I. Hoppas att jag också kommer dit snart.

Kramar!

Melindrea
0

Jag provade också kläder idag… Top: 42 (behövde 46 förut), Midja: 44 (48-50). Byxor: 54, och då sitter de ju som de gör runt midjan >.< Men, jag ska sy upp ett par kjolar. =)

Babz
0

När jag böjade för ganska exakt 2 år sen var 52 trångt, nu kan jag ha 46… Det rör på sig!

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

[iovis]
0

Va kul för dig Icegirl! Grattis! Att prova kläder börjar bli roligt! Är själv "mellan" storlekarna. Vissa tunikor kan jag nog ha till sommaren fast de kanske blir lite stora (förhoppningsvis..). Men att från i vinras köpt nytt i storleken 2XL till att nu passa i L är glädjande och peppande till att detta med lchf är rätt!! Byxorna har gått från 48 till 44, ganska tajt dock beroende på modell. Men där köper jag inget nytt, ska vänta tills jag får runt ett bälte först och använda det ett tag!

Återigen icegirl; va roligt och fortsatt lycka till!! Glad