Min schlager!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här schlagern kom inte med, fastän många (inkl P4 Västerbotten) anser att den är bättre än många bidrag som deltog detta år. Lyssna gärna! 

Hade definitivt platsat bland årets bidrag!
Föredrar denna sångröst framför t.ex Emilias eller Amys, båda två har jag lite svårt för. Men det är ju min personliga åsikt.
Lycka till med fortsättningen med denna låt!
Nja, inte min stil….

#1: Tack! Ja, låten får sväva fritt nu tänkte jag..
dollygirl: vilken var din favoritlåt i melodifestivalen?
Nu kanske jag låter som en gnällkärring, men vi har redan flera OT-trådar om Melodifestivalen och kanske hör denna tråd t o m hemma i ett helt annat forum. Det här är trots allt Kolhydrater i Fokus..
När jag ändå skriver - Låten låter som väldigt många andra - pigg och fräsch - men standard A.

#4 Ja, du låter som en gnällkärring! Skär ner på carbsen ännu mer!! 
Ja, men jisses, vi har hur många trådar som helst typ tävling, associationer osv, så nog kan väl en medlem få presentera sin musik?
bra höjningar..
Den spöade lätt 3/4 av startfältet i melodifestivalen i år iaf!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Ja men jisses lizaohman!! Visst kan man ju tycka så!
Vi har många OT-trådar och nog är det jättekul att ha kul. Tänker bara - om vi alla startade varsin tråd med vår favoritlåt, eller favoritfilm, eller favoritnåtingannat, då skulle det kanske inte bli så lyckat..
synvikel - Tack för ditt tips om färre kh - ska testa! ;)

#9 Personligen älskar jag grädde, så jag brukar få min skapliga mängd kh därifrån. Men jag tycker det är värt det! 
synvinkel - Jag kör med grädde i kaffet.. och eftersom jag tar så lite varje gång, så tycker jag inte det veeeeerkar vara så mkt. Men det drar ihop.. för det blir ju några muggar per dag..
Gjorde sedan kycklinggryta häromdagen och hade i mycket grädde i skyn.. :)

Helschysst låt! Är det du som har skrivit låten eller sjungit den?
kajsakavat jag tror ju inte alla har gjort nån låt… inte jag iaf har du?
Pennylane1 - Öh, tja, jag har pysslat en hel del med musik i mina dar.. hur så?
Kanske uttryckte jag min åsikt om låten väl abrupt, men det är ju bara min åsikt, min musiksmak. Jag hajjar att andra tycker annorlunda. Och sämre låtar finns det ju gott om! :)
ja jo men jag menade en egen låt till melodifestivalen i år… tror inte alla här har gjort en så det är väl ingen risk att det blir någon anstomning menar jag

Jag tror instinktivt att de inte tog med min låt för jag är LCHFare!! 

Den var faktiskt bra, mkt bättre än många bidrag som var med :)
Synvinkel, är det du som sjunger?

#17 Tack! Nja, jag är med och körar. Hade det varit jag som sjungit hade jag nog varit en stolt kastrat.