Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2702 ggr
ullebull
0

När är din dödsdag

Ja så lyder rubriken på en av annonserna här på sajten. Jag blev lite nyfiken Skäms och skulle så klart kolla.

Passa er, för med liten text i kanten står det att det kostar 249 kr och det är det inte värt, haha.

Ja, jag såg att det handlar om livsprognos men rubriken är dum tycker jag.

maxiq
0

Tur att jag har stängt av annonserna! Jag skulle tro att min dödsdag ligger c:a tio år längre fram i tiden nu än vad den gjorde på kolåldern.

"Life is what happens to you while you're busy making plans"

ullebull
0

Oj maxiq, hur stänger man av annonserna här på sajten? Lär mig.

Aniara4
0

Om man har Firefox kan man använda Adblock och trolla bort alla irriterande annonser. Obetalbart när man läser Aftonbladet!

ullebull
0

Jag har ju vanliga windows, hur gör jag då?

lillblixten
0

Den reklamen är ju bara så dålig.

Aniara4
0

#4 Då går det inte. Det är en av de stora fördelarna med Firefox!

Emea67
0

Hur gör man om man har Firefox?

maxiq
0

ullebull:

1. Ladda hem Firefox (gratis)
  2. Installera
  3. Lägg till AdBlock
  4. Surfa lugnt!

Skrattande

maxiq
0

Emea67: Gå till Verktyg/Tillägg och välj "Hämta tillägg". Skriv Adblock i sökrutan. Voila!

ullebull
0

Dum data"kärring" men kan man alltså ha både firefox och windows? Stör inte vartannat.?

maxiq
0

Windows är ett operativsystem och Firefox är en webläsare. Windows egen inbyggda webläsare är Internet Explorer (IE) men det är fritt fram att köra vilken webläsare man vill (som tur är).

Skrattande

flikkan77
0

Nackdel med firefox är att jag inte kan klippa och klistra i inläggen och det gör jag jämt och ständigt… med explorer fungerar det dock.

"You just have to belive…"

Effie
0

#12 Jag klipper och klistrar i mina inlägg också - och jag har Firefox. -C och -V funkar alldeles utmärkt.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

ullebull
0

Kan man ha båda webläsarna och välja vilken man vill använda?

Korkad icke datakunnig ang systemen.Skäms

maxiq
0

Japp, det går utmärkt att ha båda igång samtidigt t.o.m. Jag måste fortfarande använda IE för momsdeklarationen och för att se filmer på lokalblaskans hemsida. :-|