Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1309 ggr
tindra21
1

Tindras tråd

Nu har jag ätit enligt LCHF i 3 dagar. Har lite huvudvärk men inte jättefarligt faktiskt… Kissar jättemkt men jag dricker rätt bra oxå. Allt för att hålla huvudvärken i schack. Är faktiskt inte ett dugg sugen på sötsaker men så har jag aldrig direkt varit en godisråtta heller. Min last har väl varit god mat feta såser, mackor och så vidare… Det feta och kollisar passar inte ihop utan detta har gjort att man blir tjock. Har varken vägt mig eller mätt mig men byxorna har redan börjat att glappa lite.. Ska bara väga mig när det är dax att dra på sig en stolek mindre, för vågen ska inte bli överanvänd här utan jag ska först och främst må bra.

Nu ska jag käka skinka rödbetssallad med extra grädde 2 kokta ägg med majonäs *slurp*

Mervi
0

Välkommen och lycka till!

Aniara4
0

Välkommen och lycka till! Det låter som att du har en bra inställning, så det kommer säkert att gå bra. Var förberedd på att det värsta brukar börja efter ungefär tre dagar bara!

tindra21
0

Tack!

Nu har jag pillat i mig min frukostTungan ute tyvärr var ögat hungrigare än magen så det blev en del kvar på talriken. Men men man äter ju till man är mätt…

#2 Jaa har förstått att jag har det värsta framför mig men det tar vi när jag är där, tänk sunt, handla sunt är mitt tankesätt sedan får vi se vad det leder tillFlört idag är i dag i morgon är en annan dag och morgondagen tar vi i morgonCool

Maia
0

Välkommen säger jag också. Bra idé att låta bli vågen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

tindra21
0

#4 Tack vågen är instoppad i garderoben ska bara tas fram när jag tappar byxornaFlört

tindra21
0

nu är det dax för lunch…

Kycklingklubba med blomkålsgratäng (blomkål, creme fresch, grädde och philliaphiaost )och beanässås *mums*

tindra21
0

Såå idag fick jag sätta bälte i byxorna för att slippa ha dom nerhasade på rumpan.. Ställde mig därav på vågen och har förlorat hela 4,2 kilo på 7 dagar och 5 cm runt midjan… Känns jättebra eftersom målet är att gå ner ca 1 kilo i vikt i veckanGlad

tindra21
0

Tänkte jag skulle uppdatera lite jag äter fortfarande som man ska och trivs jättebra med det. Fuskar händer det att jag gör, men jag tror att jag inte är jättekänslig för kolhydrater. Har gått ner 9 kilo och 11 cm runt midjan. så jag fortsätter som jag gör nu helt enkelt:) Läser här dagligen:)

Maia
0

Toppen med uppdateringar. Grattis till bra resultat! Vad är ditt mål när det gäller vikten, Tindra?

[tillbakalutat]

tindra21
0

Jag har inget direkt mål utan jag tänker nog äta så här hela mitt liv. Viktminskningen är bara en bonus men jag är inte lika viktinställd längre utan när kladerna sitter snyggt så är jag nöjd, så ingen särskild vikt alltså.. Man får ju fler muskler med detta sätt att käka och muskler väger mer än fett och framförallt snyggareOskyldig

Maia
0

Det låter ju väldigt smart! Jag gillar också när kläderna sitter bra. Och när jag kan köpa dem i vanliga affärer.

[tillbakalutat]

tindra21
0

Glad