Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 809 ggr
Maja2
0

ot Förkyld

jahapp, då åkte man på en förkylning. Har absolut ingen smak eller lukt, och blir som en tjurig 3-åring när inte maten smakar nånting. Det blir så att jag inte äter de dagar jag är helt utan smak…. Vill inte…. tycker inte om.

Ville bara tycka synd om mig själv en stund. Därav inläggetOskyldig

Cissit
0

Hoppas du kryar på dig snart! Inget kul att vara förkyld…och inget bra att inte kunna äta! Försök att få i dig lite iallafall så du har kraft att bli frisk och kry!

Maja2
0

Tusen Tack Cissit…. det hjälper lite att veta att nån i världen säger krya på dig Skrattande

bustas
0

Du kan få en "KRYA PÅ DIG" ända här borta från Litauen också så var det katten om det inte skulle hjälpa Maja! Passar på att berätta att jag (gubbe 59) alltid drabbats av förkylning runt Juletid de senaste 40-åren. Men inte idenna Jul. Började med hård LCHF November förra året. Vill tro att det har ett samband!

Maja2
0

Tack bustas! Det värmer.

Jag har förr alltid drabbats jul/nyår av förkylning, men inte nu sist. Slog mig för bröstet och var mallig värre att jag inte drattade dit. Förbaskat att jag slirade dit NU då. Jag började åxå med LCHF i november förra året.

StefanBlixt
0

KRYA PÅ DIG VÄNNEN! Skrattande Man MÅSTE säga så, för annars kanske du inte kommer på att du ska det. Skrattande Nu har jag sagt det i alla fall så det är bara att göra som jag uppmanat dig!Skrattande

Bamsekram till dig min vän.

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

nyttigajag
0

vi har inte drabbats av förkylning sedan vi slutade med mjöl,pasta,ris.

UBCL
0

Lite snuvig bara, räknas det ?Oskyldig

Isa56
0

GladKRYA PÅ DIG Maja2. Stackars dig,

kan du inte få i dig lite äggmjölk, med nån lite starkare kryddning.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

keja01
0

En teori jag hörde på P1 för några dagar sedan är att förkylningar och andra infektioner inträffar extra ofta på senvintern på grund av D-vitaminbrist som följd av solbrist.

Immunförsvaret försvagas av D-vitaminbristen. Detta är faktist allvarligt därför att ett svagare immunförsvar ökar risken för cancer.

Förr i tiden var benskörhet det enda kända följden på D-vitaminbrist hos vuxna, och för barn engelska sjukan.