Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 7607 ggr
wimawe
0

Panera med Fiberhusk?

Är det någon som testat att panera med fiberhusk? Jag har prövat med fläsksvålar men var inte så imponerad… Har köpt naturella calamari som jag tänkte ha ikväll med lite vitlöksmajjo..mmm!

Garlica
0

Nej, men har lite svårt att tänka mej det! Sandigt på nåt sätt.. Varför inte mix nån nöt- och fröblandning? Tror det mycket godare.

Lycka till!

Anninni
0

pofiber ska fungera som panering

[slamslams]
0

De gånger  jag pannerar gör jag det med mald mandel.

Ex kotlett eller till jul, julskinkan.

Fisk kan du med fördel pannera med kokosflingor.

redina
0

Jag har gjort en panering med bland annat fiberhusk och nötter.

Se receptet:

http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=10

greensis
0

Blev det krunchigt eller mjukt att panera med fiberhusk?

Vi har haft mandel/koksmjöl till att panera fiskfiléer och hela sesamfrö går bra till lax.

Fabricati diem, pvnc!

redina
0

Jag vet inte om det blev mera krunchigt eller inte med fiberhusk då jag inte provat utan. Men jag tyckte det blev rätt så bra. Jag tror man kan blanda i lite färska kryddor också om man har det hemma.

wimawe
0

Tack så mycket för alla tips! I brist på annat så prövade jag fiberhuskpanering och det blev superbra! Har nu avnjutit härliga calamaris med aioli, citron och salt. Mums! :o)

Anninni
0

använde du bara fiberhusk?

hur gjorde du?

wimawe
0

Jag slängde ner calamarin i vispade ägg och dunkade sedan ner dem i fiberhusk, sedan i fritösen. Kan tänka mig att man skulle kunna hotta upp fiberhusken med lite kryddor, men jag tyckte det räckte med lite salt, citron och aiolin till. Iaf i detta fall!