Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-livsmedel
Läst 1102 ggr
hoppet
0

Yes, jag gjorde det.

Jag måste berätta vad som hände vid mejeridisken i vår butik igår. Fram kom barnens fd lärare från lågstadiet och plockade på sig en stor paket Becel. Köp inte den där skiten sa jag. Hon undrade varför, det var ju nyttigt. Det finns inga som helst bevis för att det är nyttigt sa jag. Men det är omega 3 i det svarade hon då. Jag drog ramsan om att vi inte kan tillgodogöra oss vegetabiliskt utan det ska vara animaliskt omega 3. Påpekade också att HLF dragit sig ur sammarbetet och deras logga var borta från asken. Det hade hon inte tänkt på. Köp Bregott istället sa jag. När hon gick därifrån hade hon Bregott mellan i korgen istället.

Tycker själv att det var bra jobbat.Skrattande

greensis
0

Bra jobbat!

Fabricati diem, pvnc!

LatMask
0

Härligt att höra! Tycker att Hjärt- och Lungfondens avhopp är ett väldigt bra argument, det bör få folk att tänka till.

MillisB
0

Väldigt bra jobbat tycker jag också. Ju fler som får veta desto bättre!

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

StefanBlixt
0

Skrattande Snyggt jobbat!

För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Källa: Nalle Puh

Stefan Bloggar här på sajten

Stefan bloggar också här, på extern sajt

lizaohman
0

Jag säger som du - YES !!! Cool

cacao
0

Otroligt bra gjort!

10p till dig! och ännu fler vinster till den du lyckades få att ändra sitt inköp :)

Medarbetare på sajten irishcob

WilliamJ
0

JättebraGlad.

Simon-A
0

Jag hörde några som stod och valde smör idag. Den ena sa till den andra "Nej ta inte margarin, det är massa dåliga saker i det. Ta typ smör istället." Och det gjorde hon.

Najs :D

babybel
0

Bravo hoppet!!  *applåderar*  Skrattande

I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

anneliehurtig
0

Heja, heja!!!

Karin20
0

MVG!

//Karin

Aniara4
0

Om det här var Facebook skulle jag klicka på tummen upp, och sen skulle det stå "Aniara4 likes this"! Skrattande