Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2397 ggr
bustas
0

Bara en tanke!

ObestämdTycker Internet själ en jäkla massa tid då jag oftast fastnar framför datorn i den ena sajten efter den andra. Men, hur lång tid skulle LCHF revolutionen tagit utan just Internet och hade den över huvud taget gått att genomföra?

Efva
0

Ja, jag hade då inte suttit här, mätt och belåten, och mått bra i magen (efter 3,5 år med besvär pga tarmsjukdom)…

Ger gärna en stor del av min tid för bättre hälsa!Glad

finntroll
0

Ja, det är nog en stor fördel med internet, jag hade inte hittat den information jag har behövt för kostomläggningen utan nternet. Också möjligheten att komma hit till forumet och bli styrkt och påmind är för mej väldigt viktig. Jag var senaste vecka på en veckas resa till solkusten och märkte hur snabbt jag tappade "fokuset" på kosten. Till en början var jag mycket strikt men det blev allt lättare att fuska lite här och lite där, vilket inte alls gjorde mig gott.

Nu är jag på banan igen och hoppas att de 2 extra kg jag drog på mig försvinner lika fort.

Johannika
0

Även om jag hade stött på informationen om LCHF i tidningar och/eller ryktesvägen så hade jag aldrig kunnat få så mycket stöd och peppning, så mycket idéer och tankar kring detta, det är alldeles nödvändigt för mig att ha tillgång till den här sajten så att man behåller fokus! Tack och lov för internet! (Även om det faktsikt stjäl en massa tid, men den är väl använd tycker jag)

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Go-D
0

Tiden ska ju användas till nånting och varför inte till detta? Glad

kaisakavat
0

Det skulle ha tagit MYCKET längre tid.

Själv hittade jag LCHF på annat sätt - plötsligt stod Sten Sture Skaldemans rosa bok framför näsan på mig i en bokhandelshylla. Min räddning!

Men utan KiF och andra internetsajter hade jag saknat svar på väldigt många frågor. Blivit osäker, tvekat, inte kunnat rätta till misstag. Med mera.

Vårt nätverkande peppar och inspirerar väldigt mkt. Inspirationen är smittsam och i takt med att prestigen hos folk lägger sig, blir det allt fler runtom mig som frågar och frågar. De märker att jag har hittat nåt bra, det syns på mig. Cool

LatMask
0

Jag läste Sten Stures skära bok när den kom ut - och fnös åt den…Skäms

Utan Kif vete gudarna var jag hade varit - i den stenkastande hopen kanske…?