Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1139 ggr
ariaam
0

magsjuka

Hallå, har genomlidit magsjuka i helgen o det känns som att det virvlar några bacterier kvar. Vad skulle ni föreslå att äta såhär efter ett sånt tillstånd?? Jag har försökt att äta som vanligt men det känns inte så bra (hmm, typ som han på tv-reklamen säger mitt i smmanträdet.)

Anninni
0

Sök på magsjuka. Det fanns flera trådar om det för ett par veckor sedan.

Tror att fisk och ägg var starka vinnare som lämplig mat.

tamari
0

Har inte något bra tips, men du ska kanske ta det lugnt med ätandet.  Själv skulle jag  till en början försöka dricka te med smör i! Och mycket vatten!

ariaam
0

Oki, tackGlad, ja, ajg har tappat aptiten helt o det bubblar fortfarande i magenGråter. Nåväl, äggmjölk har jag druckit till frukost o idag åt jag en omelett. Igår åt jag kassler med cf o broccoli men det var inge gott fast jag vet att det är det.  Tror ni att man kanske kunde ta lite turkisk yoghurt utblandat med lite grädde o kanske lite bär? Eller blir det för mastigt?

Thyra4
0

Jag var dålig i magen för drygt en vecka sedan och fick börja väldigt försiktigt. Kokt fisk med ägg och smör åt jag i två dagar. Omelett gick också bra med kokt skinka. Ugnsbakad fisk gick också bra. Inget rökt eller stekt på några dagar. Lycka till, det ger sig.Flört

ariaam
0

Igår åkte jag till affären o köpte acidofil elr. vad den nu hette.. sen köpte jag osockrad blåbärssoppa, har druckit det sen igår o sen äggmjölk förstås, känns myycket bättre nuFlört