Före och efter bilder?
Hej, Jag tycker det skulle vara lite roligt att se lite "före och efter" bilder - det är bra motivation för andra!
Jag har tagit några "före" bilder där jag har på mig en jacka som är för liten, hoppas kunna ha på mig den när jag gått ner mkt i vikt. :D
Men någon som vill dela med sig av sina framgångar i bild?
Jag har för mig att vi haft en liknande tråd för länge sedan? Prova att söka upp den om det går, så kanske det rullar på om du fortsätter i den tråden:) Själv har jag inga "efterbilder" ännu tyvärr, men så småningom…

Här är min glada tråd från i januari. Där finns en bra före-efter-bild från i höstas. Idag väger jag mellan 63 och 64, dvs. tre kilo mindre än när jag skrev tråden och 29 kilo mindre än för ett drygt år sedan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Tack för hjälpen med gamla trådar, ibland funkar inte sök funktionen för mig, eller snarare ganska ofta!
Bläddra i vänsterkanten och läs en kategori i taget - så gör jag ofta för att se om jag missat något.
Numer pensionär i Nynäshamn
Den här tråden måste flyttas eftersom det inte är en medlemstråd som det är tänkt- var vill du ha den?
Den ligger under Medlemmar nu och jag flyttar den till Hälsovinster - för det är väl det du vill beskriva?

#7 tack för hjälpen. Alltså, egentligen kan ju tråden tas bort eftersom den är överflödig med tanke på de trådar med samma ämne som redan finns.. Om det inte går att ta bort låter ju hälsovinster som ett bra ställe. :)
#8 Synd att ta bort tråden för då försvinner poprutas roliga bild.

#9 nä jag postade den i Elizes tråd också, trodde det var den "officiella" tråden =)
(Och det gör inget om den försvnner, ska ju bli ett ÄNNU bättre resultat snart hade jag tänkt
)