Äntligen rejäla grejor
Nu börjar det verkligen likna nått. Ser i Nettos senaste reklam att man kan köpa en bytta smör på 2 kg. Endast 95 kr. Det är verkligen efterlängtat här i alla fall 
Libbes blogg
jag vill också ha!!! Varför tar inte min affär hem den byttan? (de har ju dock grädde på 1 liter… Så smör på 2 kg borde också funka)
Vispgrädde på 1 liters ingår i ordinarie butikssortiment likadant som 1kg eko smör den handlar bara om butiken vill medan 2 kg byttan måste beställas separat eftersom den inte finns med i ordinarie beställningsunderlag. (Den finns med om kunden är så duktig och beställer själv via vår orderwebb)
Nere i Skåne hade Skånemejerier tetror med 1 liter ekologisk grädde! Hittade sån på Willys i Centrum Syd. Jag blev väldigt avundsjuk. När kommer Arla med sånt, Karro?
Arla har 1 liters ekologisk vispgrädde samma sak där upp till butiken att ta in, har art nr 343 i hela landet.
eller hmmm kan vara så att göteborgsområdet inte har den men då är det bara att pusha på för produkten finns i sortimentet så det är bara för göteborgarna att tappa upp den så maila arla forum! 
*något ska man ju göra när man är mammaledig
*

Kunde igår köpa 1kg Arla smör för 42kr, Coop Forum i Örebro, och det var ordinariepris!
Men både halv och helliters grädde var slut, de hade inte fått nån leverans av dem, fanns bara några 3dl.
Grattis 
kan ju även tillägga att Coop Forum i Marieberg köper in det ekologiska 1 kg (varför jag vet det vill ni inte ens veta)

Jag var vid Coop i Lillån…