Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-billiga-ingredienser
Läst 2839 ggr
Libbe7
0

Äntligen rejäla grejor

Nu börjar det verkligen likna nått. Ser i Nettos senaste reklam att man kan köpa en bytta smör på 2 kg. Endast 95 kr. Det är verkligen efterlängtat här i alla fall  Skrattande

Libbes blogg

[Karro]
0

art nr 5158 (hos Arla :-) ) som egentligen bara finns i restaurang o storköksvärlden!

Jätteroligt att den kommer ut på den "vanliga" marknaden också!

Här finns en länk till hur den ser ut

missaz
0

jag vill också ha!!! Varför tar inte min affär hem den byttan? (de har ju dock grädde på 1 liter… Så smör på 2 kg borde också funka)

[Karro]
0

Vispgrädde på 1 liters ingår i ordinarie butikssortiment likadant som 1kg eko smör den handlar bara om butiken vill medan 2 kg byttan måste beställas separat eftersom den inte finns med i ordinarie beställningsunderlag. (Den finns med om kunden är så duktig och beställer själv via vår orderwebb)

Wildrat
0

Nere i Skåne hade Skånemejerier tetror med 1 liter ekologisk grädde! Hittade sån på Willys i Centrum Syd. Jag blev väldigt avundsjuk. När kommer Arla med sånt, Karro?

[Karro]
0

Arla har 1 liters ekologisk vispgrädde samma sak där upp till butiken att ta in, har art nr 343 i hela landet.

[Karro]
0

eller hmmm kan vara så att göteborgsområdet inte har den men då är det bara att pusha på för produkten finns i sortimentet så det är bara för göteborgarna att tappa upp den så maila arla forum! Glad

*något ska man ju göra när man är mammaledig Cool *

A-L--
0

Kunde igår köpa 1kg Arla smör för 42kr, Coop Forum i Örebro, och det var ordinariepris!

Men både halv och helliters grädde var slut, de hade inte fått nån leverans av dem, fanns bara några 3dl.

[Karro]
0

Grattis Glad

kan ju även tillägga att Coop Forum i Marieberg köper in det ekologiska  1 kg (varför jag vet det vill ni inte ens veta)

A-L--
0

Jag var vid Coop i Lillån…

[Karro]
0

Tungan ute