Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-vitaminer-mineraler-tillsatser-mm
Läst 3328 ggr
liteneva
6

Magnesium

Startade igår med Magnecium Recip 120mg. Tar sen innan en multivitamin med 90 mg magnesium i. Tar också en hälsokost för atros som heter Helaflex som innehåller  magnesiumtearat.  Inatt o idag har jag rikligt med stickningar i en stortå  ungefär som en portvinstå. Men trycker jag foten mot golvet eller stampar  så underlättar det. Nu e frågan har jag fått för mycket magnesium i mig eller kan det vara kristaller som spökar (gikt). Vore tacksam om någon kanske vet något om detta. Idag vågar jag varken ta vitaminer eller helaflex som jag tar för min fibro o som hjälper faktiskt. Å magnesiumtabletterna får  jag nog sätta åt sidan så länge. Jag startade med extra magnesium på grund av magen o den kom faktiskt igång i morse. Å det ska också tilläggas att min värk som varit på topp dom sista dagarna har lugnat ner sig faktiskt. Det e bara det här jäkla tån som håller på o sticka o jäklas.  Det e kanske detta som e rastlösa ben Flört

piri-piri
0

Det är inte speciellt mkt magnesium du äter så för mkt är det inte ……….snarare för lite kanske.