Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1255 ggr
gunnoah
0

Tackar!

Hej på er!!!

Jag har under långt tid läst och lärt mig av er alla!

Dock har jag inte tagit modet till att skriva vad jag känner för än just idag.

Vet ni allihopa, ni är mina hjältar varenda en! För ni har gett mig ett nytt och friskare liv! 

Så jag hoppas att en ständig sol lysser på er alla hela tiden!Skrattande

Luccy
0

Skrattande Tillsammans är vi oslagbara. Kul att du börjat skriva, jag tror det är många som inte vågar o det är så synd.

Kram Luccy

berndt
0

Jag måste instämma med lovsången till KiF - när jag senast provade med LCHF då när SSS:s bok var nyutkommen, misslyckades jag då jag kämpade för mig själv utan stöd.

I dag känns det helt annat när man här får stöd och svar både för sina psykologiska svackor och på sina sakfrågor.

Heja ni alla som svarar på "dumma" frågor!

Och Gunnoah - LYCKA TILL på din fettresa!

Man, född 1953, 166 cm lång, startvikt 94 kg 

LCHF till och från sedan 2009. Nystart oktober 2017

Sockerberoende.

dufva
0

Tillsammans är vi starka..

SSS har kallat KIF för ett folkuniversitet vilket jag tycker låter fint Glad

Mervi
0

Välkommen hit.

fia1
0

Ja jag håller med! Så mycket egna erfarenheter av så många på samma plats är fantastiskt!!! Fast jag tycker nog att var o en är sin egen hjälte ……

Luccy
0

Hur går det Gunnoah????

Denna kommentar har tagits bort.
MalinArv
0

Håller med här. Den här sidan har så många goa människor som ger så mycket stöd och "jävlaranamma" som man inte hittar någon annanstans, inspiration att fortsätta och solskenshistorier som gör det spännande och roligt. Finns många goa recept och under dessa 3 veckor jag har hållt på har jag lagat så många goda rätter tack vare Kif och Airams matblogg. Och det bästa: det e gratis! Skrattande

Kramar till ALLA!!