Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 946 ggr
Mariiia_N
0

Före och efter bilder

Nu har jag lagt upp före och efter bilder i mitt foto album.. nån mer som har det? kul att kika på? =)

Mervi
0

Jag har gjort det med. En före-bild och ett par efter.

vilka fina bilder du har!!

Annanas
0

Grattis! Vilken skillnad! Men söt var du även innan!

Mariiia_N
0

Tack ska ni ha Flört

nikita3
0

Hej Mariiia_N

Vad vacker du är!

Får jag fråga hur lång du är och hur mycket du väger idagsläget?

Jag har precis gjort en förfrågan i länken hur mycket har ni gått ner?

Läs där om min fråga, hade varit roligt att höra hur din resa gått till, hur ligger ditt bmi nu jämfört med före?

Från en nyfiken halvtjockis som vill bli av med framförallt mitt sockerberoende.

Margareta
0

Jättefina bilder tycker jag med…
Har inte vågat lägga upp så många ännu eftersom jag ännu bara har "före-bilder"…feg va?

Numer pensionär i Nynäshamn

Mariiia_N
0

nikita3: tack de va snällt sagt!

Jag e 164 cm och väger 63,5 kg vill gå ner till 60,5 kg då har ja gått ner exakt 20 kg och min normalvikt har alltid legat mellan 58-62 kg.. Du förstår det var i samband med min graviditet jag gick upp.. vägde 84 kg efter jag slutat amma och försökte då med en fettsnål diet, men det gick inge vidare.. vägde 80,5 när jag började med LC (atkins) och har aldrig mått bättre!

Mitt bmi låg precis på gränsen mellan övervikt och fetma då och nu ligger det i mitten på idealvikt.

Mariiia_N
0

margareta: tack! det tycker ja inte e fegt alls! Glad

umbra55
0

Det går att använda Myvirtualmodel.com också.. om man inte vill visa sig IRL?

Använd H&M och lek med bilden..

Är man mycket för tung ser man bara bilden en gång..Ja, ni lär er..*S*

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en virtual model bild som är rätt gammal…

Numer pensionär i Nynäshamn

nikita3
0

Tack för svaret Mariia_N

Då finns det hopp för mig med med denna kost,

var lite rädd att jag inte skulle kunna gå ner av denna kost om jag ligger i närheten av min längd - 1m, alltså för mig och mina 174cm och min vikt 75-76kg skulle innebära att min kropp ville stanna där, vilket inte jag tycker alls.

Det viktigaste i första hand är ju självklart att bli av med allt sug efter frosseri och sött men jag vill ändå komma i mina kläder som jag trivts i utan att för den delen vara klen.

Du är ju exakt tio cm kortare än jag och väger just nu runt 64 och vill gå ner till runt 60 som jag tycker verkar vettigt.

Då skulle det inte vara helt otänkbart att jag med denna kost skulle kunna klara av att gå ner till runt 68-70 i alla fall?

Även då ligger mitt BMI i mitten och då är jag inte för smal.

Spännande och se var kroppen vill lägga sig viktmässigt med denna kost.

Kram alla!