Inbjudan
Jag sitter och funderar på lämpliga ställen att bjuda in fler hit.
En del av er vet att jag gör mina trevare på olika ställen, men jag vill inte vara framfusig eller uppfattas som "säljande" på fel sätt.
När jag läser alla era positiva reaktioner tänker jag på att det finns så många som skulle behöva komma in i vår "värme".
- Har ni några förslag?
- Kan ni tänka er att "marknadsföra" oss?
Numer pensionär i Nynäshamn

Har inga förslag att komma med direkt..
Men jag berättar för mina vänner och bekanta om oss här när man pratar, kan ju inte tiga stilla om att man hittat nåt som funkar. Och det kommer jag att fortsätta göra för jag har ju inte varit med här så länge men trivs jättebra. Och tycker att man får bra råd och många tips om hur man ska göra. så jag är helnöjd.
Det finns ju många forum där det diskuteras mat och LC kontra andra dieter. Men det är ofta så tråkig stämning där och folk är riktigt elaka mot varandra. Man vill ju inte ha hit dem som bråkar.
Jag brukar läsa runt lite och känna för men har blivit utskälld på vissa ställen.
Utskälld har ju även jag blivit, därför försöker jag vara lite försiktig. Jag vill inte precis mucka gräl, bara nå dem som skulle vilja komma hit om de visste att vi finns.
Alltid är det någon som kanske bara läser som nappar.

Har du Margareta statistik på hur mycket folk som är inne och läser på saijten som inte är meddlemmar för jag tycker nog som Mervi att vi är väldigt snälla mot varrandra och det är man inte alls på många andra liknande sidor.!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jag har ingen aning om hur många som läser. Du kan ju både läsa och skriva utan att vara medlem hos oss bara du är medlem på iFokus.
Läsa allt kan Du göra utan att vara medlem alls. Det tycker jag är bra så att man kan prova sig fram utan tvång. Många har registrerat sig och blivit aktiva sen de varit med och läst ett tag.

Jag är med på en viktminskningslista som är öppen för alla och där har jag rekommenderat den här sidan! 

Det är ju jättebra att man kan nosa runt hur som helst utan att vara medlem. Den här sidan har faktiskt blivit en av dom som jag besöker oftast, mest för att jag upplever den som vettig och det verkar som folk vet vad dom pratar om!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Nu är det många nya som hittat hit och vi kanske skall aktualisera att det är trevligt när vi hjälps åt att bjuda in andra…
Visst är det trevlig, alltid är det någon som nappar, det har vi sett.
Också jag har reagerat på den positiva stämmningen här! Tycker att det är jättekul att se att det finns människor som bryr sej om varandra!
Jag försöker "sprida vårt budskap"
till mina vänner och min familj så gott det går. Men jag känner mej lite som en religiös fanatiker som vill värva medlemmar… Många tycker det verkar knasigt, och tror att man får bristsjukdomar. Argument jag får höra är också att "de levde ju inte länge på stenåldern"… Blabla. Så tyvärr är nog tänket hos de flesta att man ska äta varierat och av allting! Den ende som riktigt tror på det här är än så länge min annars så bångstyrige sambo, som faktiskt alltid har sagt till mej att fibrer är skit (ursäkta språket), och att han inte kan äta det utan att bli dålig i magen. På den tiden tyckte jag att han var löjlig, för det visste väl alla att ALLA mår bra av havregrynsgröt och fibrer!Jag får väl erkänna att min karl iallafall har rätt ibland….
…och att havregrynen hamnat ute hos fåglarna!
Vad sägs om att bjuda in hjärt- och lungsjukas förening?
Själv är jag med på en sida som heter Diabetesforum och där skulle det väl passa med en länk hit?
Tyvärr så är jag själv novis på att "sätta in länkar"!
Jag kan däremot göra en koll på vår MC-klubbs hemsida och se om det går att sätta in nån "blänkare" där!
Bättre att le än att vara le
Jag tänker ju även på dem som redan äter LC i någon form och som inte hittat stödet här…
förraåret tror jag det var så gick jag in iett vikt forum , jag presenterade mig, men de tyckte nog att min övervikt inta va nåt, för ingen svarade. alla som skrev hade minst 30 kg för mycket
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Låt folk hitta hit själva. Det kommer bara ordet reagerar i sökmotorerna.
Vi finns med på sidan 2 på Google ialla fall..*S* frågan är om man kan göra första raderna mer "slående"?

Jag har visat en del av mina arbetskamrater och gör en trevare på Norsk skogkatt, många av oss skogis frälsa har problem med både hälsa, många som har fibro och det finns många överviktiga bland oss…. Tack för du fick mig att hitta hit Margareta!
/Mia

Som någon sa, var rädda om er fina stämning! Det blåser hårt på många listor och en enda grälsjuk kan förstöra mycket.
Sten Sture
#14 umbra: Ni får mer än gärna hjälpa mig att flasha upp den texten!!!
#16 Sten Sture:
Vi är rädda om vår fina stämning och det är inte så svårt med tanke på att här finns så många trevliga…