Tidning
Imorse när jag steg upp så satt min sambo å käka frukost, inget konstigt med det för han jobbar ju ständig natt o kommer hem när det e dax för mej att stiga upp. O så sa han att -ja, den här tidningen hittade jag på jobbet oville inte lämna kvar den där, här står det ju faktiskt om dina nya matvanor, o det var en stor bild på Annika o en massa text, det verkade som att han blev intresserad av vad som stog där för när jag sen kom in med hunden (brukar gå ut innan frukost) så hade både han o tidningen försvunnit
..in i sovrummet. hoppas han nappade, det e ju alltid kul om andra vill äta samma som jag! (Vi e fyra i familjen)
Håller med, min sambo har fastnat för det här som jag, barnen äter lite varierat, försöker få de att smaka iallafall, men vissa saker som tex ugnspannkakan, gick åt hela, fast jag gjorde dubbel sats, det var kul! Men annars väldigt svårt, de vill ah bröd o flingor, ägg kan vissa inte bara få i sig, det kan vaa svårt, inte för en annan som är allätare
, men kräsen tonåring o de tre yngre grabbarna vill inte, o jag tvingar de inte, de testar sig fram o förhoppningsvis lär sig att man mår bra av lite mindre kolhydrater.