Ont i kroppen!!
Har så ont i varenda kroppsdel. Det dunkar och värker. Känner mig influensasjuk, fast utan feber. Har läst att det kan bero på ketosen. Hur länge sitter detta i? Går det över eller kommer det hålla i sig hela tiden så länge kroppen är i ketos?

Mja…jag har inte fått ont nånstans pga ketos eller annat LCHF-igt. Man kan få hjärtklappning i början, men ont?
Det är ju influensatider. Så…
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Paulun skriver om det på sin hemsida. Det har att göra med inflammatoriska processer. Men han skriver inte vad man kan göra åt det eller hur länge det sitter i.
http://www.paulun.se/p2_pop.asp?idContent=1179
Aj……
Tro inte på vad Paulun skriver om LCHF!! Han tjänar ju pengar på sin kost och vill naturligtvis skriva ner LCHF eftersom han förmodligen känner sig hotad av att fler och fler går över till LCHF. Han far med uppenbara lögner på sin hemsida! Kostdoktorn har gått igenom och bemött hans lögner på ett bra sätt.
Jag håller nog med Halvdansken att det snarare låter som nån influensa. Hoppas att du mår bättre snart! 
Tack för inläggen. Får hoppas då att det är något tillfälligt. :-)

Det enda problemet jag kan se med LCHF är att immunförsvaret ökar. Det innebär (verkar det som) att det tar längre tid att bli sjuk. Basseluskerna får jobba hårdare, typ. Det kan ju innebära att man går med såna här pre-influensaproblem längre än vad man annas skulle. Har du tur så blir det inte mer.
Hatar cancer och älskar vårlökar.