Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 1796 ggr
iike
0

Hur länge räcker Erat smörpaket?

Min räcker 3 dag, vi är 2 vuxna, men, det är jag som äter det mestaSkrattande, smör 500g!+kokosfett

Men tyvär, går jag inte ner i viktSkrikandes

Kom inte och skriva kolla minMat, det gör jag. Har att gå ner 13 kilo, ätit nu snart 3 månader, midjan bara växerSkrikandes

Men mest är jag nyfiken, hur mycket smör äter Ni då?

Wildrat
0

Mitt räcker lite mer än en vecka. Jag är ensam om att äta LCHF men jag använder en hel del till sambon också. Fast jag har lite problem med att få i mig mycket fett.

Fetrik-Snubbe
0

2 mån+ tror jag.. minst 1.5 iaf. Fast börjat stoppa lite i kaffet de senaste dagarna så takten bör öka.

Thea
0

MAX 1 vecka och ett paket kokosfett räcker ca 2 veckor. Steker alltid i 40/60 kokosfett/smör.

Varje frukost går det åt ca 30 g smör så paketet går åt som smör i solsken. Flört Har faktist funderat på att börja köpa smör i kilospaket istället för halvkilos.

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Saintpaulian
0

½ kg i veckan tror jag går åt ungefär.

Om du inte går ner i vikt kan det kanske bero på att du får för många kalorier/dag. Eller 100 andra saker… skriv gärna ner här vad du äter så kan någon säkert hjälpa dig.

Margareta
0

Mängden kolhydrater per dag är betydligt intressantare än mängden fett om man skall börja räkna. En del måste skära ner väldigt mycket för att få igång viktminskningen. Jag är en av dem.

Om du hållit på länge och inget händer kanske du äter för mycket av både mejerivaror (=kolhydrater) och protein i förhållande till din vikt.

Numer pensionär i Nynäshamn