Presentation
Hej Alla,
Det känns som om jag redan känner många av Er vid det här laget. Jag och Gubben har varit här länge (i minst ett år) och läst men i början på nov -08 bestämde vi oss att prova. Vi mår toppen och går ner i vikt och vill inte hamna i kolhydratträsket igen.
Ville bara säga hej och tacka för en underbar sida. Har läst alla tips och råd så vi känner oss gamla i gemet så att säga. //Jag

Härligt att ni kommit igång och mår bra. :D
Välkommen ut ur garderoben får man väl säga då?

Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen hit! Kul att ni kommit igång så bra. Lycka till även i fortsättningen. Skriv gärna och berätta vidare.

Tack för välkomnandet. Blev nog lite nervös av att skriva mitt första inlägg eftersom det inte blev särskilt mycket till presentation.
Ron heter gubben och väger 110 kg till sina 187 cm. Han är amerikan så man får väl ursäkta honom.
Jag heter Irene och väger 77 kg till mina 165 cm. Jag ursäktar mig med att jag gick upp 20 kg under tiden jag bodde i USA.
Det blir nog mest jag som kommer att läsa och skriva eftersom gubben fortfarande har lite problem med svenskan. Men eftersom jag lagar maten hemma så blir han min privata försökskanin och vi märker att vi mår mycket bättre utan alla kolhydrater. Dom gångerna vi fuskat så mår vi sk*t direkt. Behöver man mer bevis än så? /Irene

Välkomna bägge två och lycka till =)