Vatten
Dricker ohyggligt mycket mindre vatten nu än innan jag började med lchf, är inte heller törstig på samma sätt. Antar att det är allt glykogen som band upp en del vatten i kroppen. Är plötsligt mitt behov av vatten mindre eller måste jag dricka lika mycket som förr - fast jag inte är törstig?
MvH
Jag dricker mycket mer vatten med LCHF än innan. Maten vi äter har inte lika mycket vatten i sig så det är flera som vittnar om att de behöver dricka mer nu.
Men allt är ju individuellt 
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

Jag dricker mer vatten.
Jag vet ju inte hur mycket vatten du drack förrut men jag känner att jag är törstig på ett nytt sätt.
Vi är väl alla olika förmodar jag=)
Tror det är bäst jag går och hämtar lite H2O, haha!
Jag dricker betydligt mindre. Kroppen säger till när den vill ha. Och det är inget ovanligt fenomen. Jag trodde inte på de veteraner som sade att man drack mindre, men de hade rätt.
Men det tog ett tag för mig att hamna där, och däremellan upptäckte jag att jag dricker non stop om jag dricker te.
Jag tillhör dem som dricker mindre nu än tidigare. Förut brukade jag dricka 3 halvlitersflaskor med vatten under arbetsdagen, nu räcker det med en/ ibland två, alternativt en plus en kopp te.
Brukade alltid få en gnagande huvudvärk framåt eftermiddan om jag inte drack tillräckligt, men det verkar inte som om det händer längre! Nu undrar jag om det var kolisarna i kombination med vätskebrist som orsakade den…
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.