Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 928 ggr
DaMum
0

OT God Jul till alla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halli hallå, hoppas inte julstressen knäcker er helt nu!

Själv har jag mycket att stå i också, och vet inte när jag hinner titta in härnäst. Därför vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL!!!

Kram!

finntroll
0

Tack! Jag vill också önska alla en God och fridfull jul!

copia
0

God Jul på dig oxå!! Hoppas att ni får en lugn och skön Jul! Här är det faktiskt ingen stress att tala om, vi har stekt köttbullar, lagat lite annant gott o smått, klätt granen och slagit in paket.. Golven är torkade, resten av städningen tar jag till våren..*ler*
 Nu ska jag jobba inatt för att vakna imorgon lunch till doften av Jansson..mmmm

maxiq
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Jul på dig också DaMum! Jag skickar en bamsekram som räcker både över jul och nyår! Jag kan höra dig stämma upp i "Till boooords!"

Skrattande

Wenn
0

God Jul och Gott Nytt År DaMun !

Jag har saknat dig

Kram Wenn

mikaelj
0

maxiq,

Till bords? Äta hund?

maxiq
0

Morrar dödsskönt i kistan! Nä det var lite internt för oss som var med på kryssningen i våras då jag och DaMum brast ut i "Till havs" mitt i natten ute på havet. Det finns en länk till en film på eländet här nånstans…

Skäms

Edit: Ni kan sluta leta för jag kom på att den filmen aldrig lades ut, bara filmen Titanic II och det var nog så illa. :-|

DaMum
0

Tack så mycket allihop!

Maxiq, jag ska minsann sjunga "Till booords" och sända dig en alldeles speciell jultanke då! Flört

Ha det gott alla!

elize-l
0

God JUl till DaMum och alla andra.

Jag har jusst lyckats bränna alla köttbullar, dom är nästan svarta och stenhårda, dom studsar inte ens. Glömde dom i ugnen =(

Men som tur är, vi är bortbjudna till dottern i morgon och hennes köttbullar är inte svårt brända =), än iaf hon vill ha min hjälp med maten i morgon hahaha

Tilda-T
0

#6 Ha,ha för interna skämt, det var en härlig upplevelse både Titanic och till Havs! Skrattande

Ni får en att längta till våren, men den är väl på gång nu efter när jul och nyårsfirandena är över och då är det ju KRYSSNINGSDAX igen goa vänner!

En riktigt GOD JUL  till er alla både kända och okända!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

DaMum
0

Nu är det julafton och snart kommer en massa människor hit. Sitter här och läser era julhälsningar och blir varm om hjärtat.

Stor kram till er alla och GOD JUL!!!