Perfekt sa doktorn!!
Fick ett muntligt svar idag av doktorn, på mina testvärden från blodprovet jag tog i tisdags. Perfekta värden på alla sätt, sa doktorn!! Han lät nästan lite förvånad men sa att det var sällan han såg så fina värden!!!
Jag fick testat en hel del vitaminer och mineraler, sköldkörteln, levern, njurarna, blodfetter, Hb, lipider och en massa annat. Ska hämta en kopia på pappret senare.
Kanon!!! Känns sååååå bra att veta!!! Jag är så glad och nöjd!!
Nu ska jag klämma 10 kg till!
/Lillianna LCHF
~ Lillianna ~

Grattis!
Vore roligt om vi kunde få ta del av dina fina värden!?
Kanske dags med en egen tråd där vi kan visa upp våra värden för beundran och/eller analys!?

Jag sitter i samma båt. Har i alla (många) år bland annat haft idiothöga levervärden som inte beror på alkohol eftersom jag är snudd på för måttlig. Nä, fettlever pga ständigt tillförande av kolhydrater är vad det handlar om.
Så har jag ätit strikt LCHF sedan i maj och visar plötsligt alldeles normalt GGT-värde. När det var som värst låg jag strax över 5 och senast i tisdags var mitt värde 0,86.
Vilken lycka!
Grattis Lillianna och gratis LCHF-kosten
. Jätteskönt att höra. Lugnar säkert många oroliga.

Det vore roligt att få läsa listan. Gick du dit för att du haft höga värden tidigare eller bara för att du ville kolla hur det var efter att ha ätit LCHF-kost ett tag?
# 5 Om den var mig du syftade på skogsstjrna så har jag länge tänkt på detta med att testa blodet. Mår alldeles förträffligt så det borde inte vara något tokigt. Sover iofs inte rikitgt bra men det kanske beror på andra orsaker typ småbarn. Iallafall så kände jag att det var dags att göra ett test och se hur jag ligger till. Har ätit detta 1,5 år och tänker fortsätta, troligen livet ut. hade tänkt testa innan jag startade med LC men det kom aldrig till skott så bättre sent än aldrig *s*
Viktminskat har jag ju gjort riktigt effektivt och detta blev ytterligare ett bevis på att detta är bra för min kropp. Visar värdena bra saker så kan man inte på något sätt tro att kroppen far illa av att utesluta kolhydrater. Så jag är mer än nöjd!!!
/Lillianna - 26kg numera storlek 44-46 istället för 54-56!!!
~ Lillianna ~

#6 Jajamensan, jag menade dej, sorry att jag var otydlig. ;)
Snygg storleksminskning du har gjort också, du har all anledning att känna dej helnöjd!
Då är vi lika breda nu Lillianna, fast jag har för mig att Du är längre… så jag är nog större….

Numer pensionär i Nynäshamn