äggmjölk???
vad är den bra för?? är det ett mellanmål eller en lunch,middag?? eller bara godisgott??

Den är ju bra till lite av varje.Till jobbet och utflykten en hel måltid i sig själv ju.Jag har den i kaffet istället för grädde när grädden tagit slut.
Sedan är det ju många smaker man kan tillsätta med.
Om du söker på äggmjölk så kommer en lång tråd fram med tips på hur man gör och även smakerna man kan tillsätta.
Lycka till med äggmjölken. 
Jag dricker det när jag jobbar natt. Det är snabbt och enkelt och så gott som utan kolhydrater, mitt blodsocker är extra känsligt när jag jobbar nätter. Antar att det beror på att kroppen egentligen inte är anpassad för att arbeta och äta på natten. Använder det också till frukost när jag inte är såååå hungrig, och likaså som ett mindre kvällsmål vid 20-21 på kvällen innan läggdags.

Bara ett litet inlägg till om äggmjölken..
Är ny här.. inne på min fjärde dag med denna kost och har läst på och snokat lite här och var om LCHF.. allt för att hitta information och suga i mej kunskap..
Men äggmjölk… lät äckligt.. efter att ha kollat receptet ( lite trixigt att hitta för övrigt ) så var jag än mer övertygad om att det var äckligt..
Det konstiga var att så många på forumet lovordade den..så jag blev nyfiken.. kan detta vara möjligt..
Har precis tillverkat ovannämnda och förmodat äckliga dryck nu och är rejält förvånad..
Den är GOD!!
Man upphör aldrig att förvånas.
Wiwwi
*haha* Ja, visst är det konstigt?! Jag har nyss druckit en mugg, sovdags nu…
Jag dricker ett glas äggmjölk med en liiten skvätt kaffe till frukost.. Har även gjort spenatsoppa på äggmjölk, då vart det en middag :D